Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών στη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πολυτεχνείου Κρήτης

< Ωράριο εξυπηρέτησης των χρηστών της Βι.Κε.Π. κατά την εξεταστική περίοδο Σεπτεμβρίου 2013
06-09-2013 14:19 Παλαιότητα 3 yrs
Κατηγορία: Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης

Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών στη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πολυτεχνείου Κρήτης


Βασικός σκοπός ύπαρξης και αποστολή μιας ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης είναι η ικανοποίηση των πληροφοριακών αναγκών της εκπαιδευτικής και ερευνητικής κοινότητας που εξυπηρετεί και η προσφορά σύγχρονων υπηρεσιών Βιβλιοθήκης. Επίκεντρο της προσπάθειας και του ενδιαφέροντος είναι οι χρήστες – αναγνώστες και οι ανάγκες τους. Το παρόν ερωτηματολόγιο της ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β. αποσκοπεί στην ηλεκτρονική καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.
Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (Βι.Κε.Π.) του Πολυτεχνείου Κρήτης συμμετέχει στην Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών που πραγματοποιεί η Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β.) κατά το χρονικό διάστημα 02/09/2013 –8/11/2013.

Παρακαλούμε συνδεθείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση της έρευνας
και συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο με βάση τις προσωπικές σας εκτιμήσεις.

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012
--