Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

05
Φεβ

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. ΝΙΚΟΛΑΟY ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟY, Σχολή ΜΠΔ
Κατηγορία: Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας   ΜΠΔ  
Τοποθεσία
Ώρα05/02/2024 10:00 - 11:00

Περιγραφή:

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Ονοματεπώνυμο:    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
Αριθμός Μητρώου:    2017010128

Θέμα:
Τίτλος στα Ελληνικά:    ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ 
Τίτλος στα Αγγλικά:    CUSTOMER SATISFACTION ANALYSIS OF A WINTER TOURISM HOTEL USING ONLINE USER RATINGS

Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων:        Τσαφαράκης Στέλιος, Αναπληρωτής Καθηγητής
Πρώτο Μέλος:        Δούμπος Μιχάλης, Καθηγητής
Δεύτερο Μέλος:    Κρασαδάκη Ευαγγελία, ΕΔΙΠ

Περίληψη:
 
 Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι ο προσδιορισμός του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών του ξενώνα «Τσαρμπού» στην Στεμνίτσα Αρκαδίας. Ως μέτρο για το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών χρησιμοποιούνται οι κριτικές του ξενώνα με την χρήση 5 διαφορετικών κριτηρίων αξιολόγησης στην πλατφόρμα κρατήσεων του Booking.com. Αρχικά, θα γίνει στατιστική ανάλυση των κριτικών στην πλατφόρμα κρατήσεων. Για τον προσδιορισμό αλλά και για την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με το επιπέδο ικανοποίησης των πελατών θα χρησιμοποιηθεί η Πολυκριτήρια Μέθοδος Ανάλυσης ικανοποίησης MUSA. Τέλος, ο εντοπισμός των σχέσεων μεταξύ των κριτηρίων αξιολόγησης καθώς και των ικανών και αναγκαίων συνθηκών για την υψηλή ολική ικανοποίηση των πελατών θα γίνει χρησιμοποιώντας  Ποιοτική Συγκριτική Ανάλυση με ασαφή σύνολα (fs/QCA).


Ημ/νία εξέτασης:    05/02/2024
Ώρα:            10:00

Χώρος εξέτασης:
Η παρουσίαση θα γίνει με τηλεδιάσκεψη: https://tuc-gr.zoom.us/j/84376874961?pwd=WTVEY1RZQzhST0lUcDNuR1U5T1M1dz09

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012