Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

14
Μαρ

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας κ. Κωνσταντίνου Μαντζαρέα, Σχολή ΜΗΧΟΠ
Κατηγορία: Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας   Ομιλία/Διάλεξη   ΜΗΧΟΠ  
ΤοποθεσίαΕξ αποστάσεως-Με Τηλεδιάσκεψη
Ώρα14/03/2024 11:00 - 12:00

Περιγραφή:

Θέμα: Κινηματική Προσομοίωση Εξόρυξης – Μεταφοράς σε Επιφανειακή Εκμετάλλευση.

 

Τριμελής Εξεταστική Επιτροπή:

Γεώργιος Ξηρουδάκης, Επικ. Καθηγητής (επιβλέπων),

Μιχάλης Γαλετάκης, Καθηγητής.

Γεώργιος Σαράτσης, ΕΔΙΠ

Περίληψη: Οι εξορυκτικές δραστηριότητες αποτελούν βασικό πυλώνα της σύγχρονης βιομηχανίας, παρέχοντας τις απαραίτητες πρώτες ύλες για διάφορους τομείς, όπως η κατασκευή, η βιομηχανία και η παραγωγή ενέργειας. Η βελτιστοποίηση των συστημάτων μεταφοράς στον τομέα των εξορυκτικών δραστηριοτήτων διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην ελαχιστοποίηση των λειτουργικών εξόδων, τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και τη διασφάλιση της βιωσιμότητας των εξορυκτικών δραστηριοτήτων. Ο κύριος στόχος αυτής της διπλωματικής είναι να εξετάσει την κινηματική του βαρέως εξοπλισμού μεταφοράς στον τομέα των επιφανειακών εξορυκτικών δραστηριοτήτων. Ερευνήθηκε επίσης η έννοια της παραγωγικότητας του γεωτεχνικού εξοπλισμού και η σύνδεσή του με τη λειτουργική αποδοτικότητα. Η κινηματική προσομοίωση μπορεί να παρέχει εκτιμήσεις για τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των διαφόρων φάσεων, επιτρέποντας τον εντοπισμό πιθανών σημείων αστοχίας και ανεπάρκειας. Μέσω αυτής της διαδικασίας, η έρευνα αυτή αποσκοπεί να συμβάλει στη βελτίωση των εξορυκτικών δραστηριοτήτων επιτρέποντας ενημερωμένη λήψη αποφάσεων και στρατηγικό σχεδιασμό. Παραθέτοντας όλες τις παραμέτρους σε ρεαλιστικές συνθήκες προσδιορίστηκαν οι βέλτιστες χρονικές σχέσεις παραγωγικότητας και συνδυασμού των μηχανημάτων αυτών. Με την χρήση της σύγχρονης τρισδιάστατης απεικόνισης και των εξελιγμένων ηλεκτρονικών ασύρματων επικοινωνιών των μηχανημάτων αλλά και με πλατφόρμες πληροφοριών που υπάρχουν, επιτυγχάνοντας ριζική αναβάθμιση στην αυτοματοποίηση και βελτιστοποίηση εργασιών κάθε ανάλογου γεωτεχνικού έργου. Πιο συγκεκριμένα υπήρξε καθολική λεπτομερής απεικονιστική ανάλυση εκσκαφέα και αρθρωτού ανατρεπόμενου φορτηγού, σχεδιάζοντας και συναρμολογώντας το κάθε μέρος αυτών με τις ακριβείς αναλογίες. Έπειτα δόθηκε στο σύνολο αυτών το σωστό εύρος κίνησης των αρθρώσεων και των μερών που με υδραυλικές πιέσεις εκτελούν ελεγχόμενη κίνηση. Συνολικά, η κριτική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας αναδεικνύει την αυξανόμενη σημασία της κινηματικής προσομοίωσης και της ψηφιοποίησης του βαρέως εξοπλισμού στην εξορυκτική βιομηχανία. Επωφελούμενη από αυτές τις έννοιες, αυτή η διπλωματική αποσκοπεί στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πλαισίου για την βελτιστοποίηση των συστημάτων μεταφοράς στην εξορυκτική βιομηχανία και την αύξηση της συνολικής λειτουργικής αποτελεσματικότητας.

Λέξεις Κλειδιά: Κινηματική προσομοίωση, κύκλος φόρτωσης μεταφοράς, επιφανειακές εκμεταλλεύσεις.

Abstract: Mining activities are a fundamental cornerstone of modern industry, providing essential raw materials for various sectors such as construction, manufacturing, and energy production. Optimizing transportation systems in mining plays a crucial role in minimizing operational costs, reducing environmental impacts, and ensuring the sustainability of mining operations. The primary objective of this dissertation is to explore the digitization of heavy equipment and investigate the application of kinematic simulation in surface mining transportation systems. It will also examine the concept of geotechnical equipment productivity and its relationship with operational efficiency. Kinematic simulation can further provide insights into interactions between different phases, enabling the identification of potential failures and shortcomings. Through this process, the research aims to improve mining operations by enabling informed decision-making and strategic planning. We have arrived at optimal time-productivity relationships and equipment combinations by incorporating all parameters under realistic conditions. This research reveals a substantial automation and work optimization enhancement for three-dimensional visualization and advanced wireless equipment communication. Specifically, it involves a comprehensive and detailed analysis of the excavator and articulated dump truck, including the precise assembly of their components according to specific proportions. Subsequently, the appropriate range of motion for the joints and components performing controlled movements via hydraulic pressures has been determined. In summary, the critical literature review highlights the increasing significance of kinematic simulation and the digitization of heavy equipment in the mining industry.

Keywords: Kinematic simulation, haulage cycle, surface mining.

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012