Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

07
Οκτ

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. Βαλλιανάτου Νικολάου, Σχολή ΜΠΔ
Κατηγορία: Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας   ΜΠΔ  
Τοποθεσία
Ώρα07/10/2024 09:00 - 10:00

Περιγραφή:

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Ονοματεπώνυμο: Βάλλιανάτος Νικόλαος
Αριθμός Μητρώου: 2017010117

Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: : Μιμητικός Αλγόριθμος για το Ανοιχτό Πρόβλημα Δρομολόγησης Οχημάτων
Τίτλος στα Αγγλικά: Memetic Algorithm for the Open Vehicle Routing Problem

Εξεταστική Επιτροπή
Επιβλέπων: Μαρινάκης Ιωάννης
Πρώτο μέλος: Μαρινάκη Μαγδαληνή
Δεύτερο μέλος: Ματσατσίνης Νικόλαος

Ημερομηνία εξέτασης: 7/10/2024 Ώρα: 9:00

Χώρος εξέτασης: Εξ’ αποστάσεως
https :// tuc - gr . zoom . us / j /99069611150? pwd =2 zxz 4 Hs 3 zeU 74 H 1 VEuUBKn 5 ir 5 Wzkh .1
Meeting ID: 990 6961 1150
Password: 244721

Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά
Στόχος της εργασίας είναι η ανάπτυξη κώδικα Python που θα βελτιστοποιεί ανοικτά προβλήματα
δρομολόγησης οχημάτων με την χρήση μιμητικού αλγορίθμου και αλγορίθμου τοπικής αναζήτησης 3opt.
Με δεδομένα τις συντεταγμένες μιας αποθήκης και διαφόρων κόμβων εξυπηρέτησης σε έναν χάρτη, την
χωρητικότητα των οχημάτων, τον μέγιστο χρόνο διαδρομής των οχημάτων, τον χρόνο εξυπηρέτησης σε
κάθε κόμβο και την ζήτηση κάθε κόμβου, σκοπός του κώδικα είναι η δρομολόγηση οχημάτων με την
μικρότερη δυνατή διανυόμενη απόσταση για την εξυπηρέτηση της ζήτησης των κόμβων.

Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά
The aim of the thesis is to develop Python code that will optimize Open Vehicle Routing Problems using
memetic and 3opt local search algorithm. Given the coordinates of a warehouse and various service nodes
on a map, the capacity of vehicles, the maximum travel time of vehicles, the service time at each node, and
the demand of each node, the purpose of the code is to route vehicles with the shortest possible travel
distance to serve the demand of every node.

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012