Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Το τμήμα παρέχει διοικητική υποστήριξη σε όλες τις δραστηριότητες που έχουν ως αντικείμενο τη φοιτητική μέριμνα φροντίζοντας για τη στέγαση, σίτιση, μετακίνηση, επιβράβευση των φοιτητών του Πολυτεχνείου Κρήτης, καθώς και θεμάτων κοινωνικής πρόνοιας, όπως στεγαστικά επιδόματα και ανταποδοτικές υποτροφίες.

Για επικοινωνία σας με το Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας μπορείτε να επικοινωνείτε:

Τηλ.: +30 28210 37287 ή +30 28210 06258

email: merimna@tuc.gr

01-12-2022
Βέλτιστες πρακτικές σχετικά με την ενσύρματη δικτυακή σύνδεση των δωματίων της φοιτητική εστίας

  • Αγαπητοί και αγαπητές φοιτήτριες διαμένοντες στη φοιτητική εστία,

    θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθείτε σχετικά με την ενσύρματη δικτυακή σύνδεση των δωματίων σας.

    1. Κάθε ένοικος που εγκαθίσταται σε ένα δωμάτιο θα πρέπει να επικοινωνεί με το τμήμα Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων (ΤΤΔ) προκειμένου να ενημερωθεί για τις δικτυακές ρυθμίσεις που πρέπει να χρησιμοποιήσει στον υπολογιστή του. Κάθε δωμάτιο έχει τις δικές του ρυθμίσεις, οπότε θα πρέπει να επικοινωνείτε με το ΤΤΔ είτε είστε νέος είτε παλαιότερος ένοικος που μετακομίζει σε νέο χώρο. Αν ένας φοιτητής μετακινηθεί σε νέο δωμάτιο και χρησιμοποιήσει τις παλιές του ρυθμίσεις δημιουργούνται προβλήματα σύνδεσης για όλους.
    2. Η τηλεφωνική συσκευή που υπάρχει εγκατεστημένη ανήκει στο δωμάτιο και όχι στον ένοικο και για τον λόγο αυτό δεν θα πρέπει να μεταφέρεται σε νέο δωμάτιο. Αν κάποιος ένοικος εγκατασταθεί σε δωμάτιο χωρίς τηλεφωνική συσκευή θα πρέπει να επικοινωνεί με το ΤΤΔ ώστε να του παραχωρηθεί μια. Σας επισημαίνουμε ότι για λόγους ασφαλείας η τηλεφωνική σας συσκευή θα πρέπει να είναι πάντα συνδεδεμένη και λειτουργική.
    3. Θα σας παρακαλούσαμε επίσης αν μετακινείστε σε νέο δωμάτιο να μην παίρνετε μαζί σας το καλώδιο δικτύου του παλιού σας δωματίου – θα πρέπει να μείνει στη θέση του για να εξυπηρετήσει τον νέο ένοικο. Αν χρειάζεστε νέο καλώδιο στα μέτρα που θα σας εξυπηρετήσουν περισσότερο επικοινωνήστε με το τμήμα Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων.

    Η επικοινωνία με το ΤΤΔ γίνεται μέσω του συστήματος αναγγελίας βλαβών: https://helpdesk.tuc.gr (προτεινόμενη μέθοδος) ή μέσω του τηλεφώνου 7500.  

    Σας ευχαριστούμε για την συνεργασία


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012