Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών στη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πολυτεχνείου Κρήτης

< Αποστολή ειδοποιήσεων για δανεισμένο υλικό της Βιβλιοθήκης
18-09-2017 09:40 Παλαιότητα 32 days
Κατηγορία: Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης

Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών στη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πολυτεχνείου Κρήτης


Βασικός σκοπός ύπαρξης και αποστολή μιας ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης είναι η ικανοποίηση των πληροφοριακών αναγκών της εκπαιδευτικής και ερευνητικής κοινότητας που εξυπηρετεί και η προσφορά σύγχρονων υπηρεσιών Βιβλιοθήκης. Επίκεντρο της προσπάθειας και του ενδιαφέροντος είναι οι χρήστες – αναγνώστες και οι ανάγκες τους. Το παρόν ερωτηματολόγιο της ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β. (Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών) αποσκοπεί στην ηλεκτρονική καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.
Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (Βι.Κε.Π.) του Πολυτεχνείου Κρήτης συμμετέχει στην Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών που πραγματοποιεί η ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β. κατά το χρονικό διάστημα 18/09/2017 – 30/11/2017.

Παρακαλούμε συνδεθείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση της έρευνας και συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο με βάση τις προσωπικές σας εκτιμήσεις.

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012
--