Εμφάνιση ενός Νέου - DO NOT DELETE

Success Story: η μεγαλύτερη εξαγορά ελληνικής start up με ιδρυτές τους Μηχανικούς Παραγωγής και Διοίκησης Ι. Τσιώρη και Ι. Αγγελιδάκη

Οι απόφοιτοι του Πολυτεχνείου Κρήτης και ιδρυτές της επιτυχημένης start up

O Ιωάννης Τσιώρης

Η Ιωάννα Αγγελιδάκη

Δύο απόφοιτοι της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, ο Ιωάννης Τσιώρης και η Ιωάννα Αγγελιδάκη, είναι τα κύρια ονόματα πίσω από την εταιρεία InstaShop, η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον γερμανικό όμιλο Delivery Hero, έναντι 360 εκατομμυρίων δολλαρίων, ποσό που είναι το μεγαλύτερο που έχει δοθεί έως σήμερα για εξαγορά ελληνικής νεοφυούς εταιρείας.
 

Λίγα λόγια για την InstaShop1,2,3,4

Η InstaShop είναι πλατφόρμα διάθεσης ειδών διατροφής και άλλων προϊόντων που δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές από σουπερμάρκετ, φαρμακεία, pet shops και άλλα καταστήματα, απευθείας από το κινητό τους ή από τον υπολογιστή τους, αλλά, σε αντίθεση με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα, τους δίνει επίσης τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους εντός ολίγων λεπτών ή ακόμη και σε προκαθορισμένη ώρα.

Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2015 ως μια ιδέα του Ιωάννη Τσιώρη, ο οποίος εργαζόταν στο Τμήμα Marketing Intelligence της Philips για τη Μέση Ανατολή και την Τουρκία, με στόχο να καλύψει το κενό που εντόπισε στις διαδικτυακές αγορές ειδών διατροφής στην περιοχή. Έτσι, αφότου ανέπτυξε τη βασική ιδέα της εφαρμογής, το Minimum Viable Product (MVP), όπως είναι ο όρος στον χώρο των νεοφυών εταιρειών, ο κ. Τσιώρης παραιτήθηκε από τη Philips, δημιουργώντας μια ολιγομελή ομάδα με την Ιωάννα Αγγελιδάκη, συνιδρύτρια της InstaShop.

Η πρώτη επένδυση ήρθε λίγους μήνες μετά από τους VentureFriends των Απόστολου Αποστολάκη και Γιώργου Δημόπουλου, καθώς και την επενδυτική εταιρεία του Ντουμπάι, Jabbar. Με την πρώτη χρηματοδότηση ξεκίνησε η ραγδαία ανάπτυξη της InstaShop. Με συνολική επένδυση ύψους 7 εκατομμυρίων δολαρίων, η ομάδα της InstaShop κατάφερε να δημιουργήσει μια μεγάλη, γρήγορα αναπτυσσόμενη, και κερδοφόρα startup εταιρία μέσα σε μόλις 5 χρόνια, με τις παραγγελίες να αυξάνονται ημερησίως σε δεκάδες χιλιάδες σε πέντε χώρες και συγκεκριμένα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στο Μπαχρέιν, στο Κατάρ, στον Λίβανο και στην Αίγυπτο.
 

Λίγα λόγια για τους αποφοίτους μας

Ο Ιωάννης Τσιώρης με έτος εισαγωγής στη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης το 2003, αποφοίτησε και έλαβε το Δίπλωμα Μηχανικού στις 13/10/2008. Η διπλωματική του εργασία με επιβλέποντα τον Καθηγητή Μιχαήλ Δούμπο είχε θέμα «Μεθοδολογίες Υπολογιστικής Νοημοσύνης στην Πρόβλεψη Χρηματιστηριακών Τάσεων: Εφαρμογή στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών».

Η Ιωάννα Αγγελιδάκη με έτος εισαγωγής στη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης επίσης το 2003, αποφοίτησε και έλαβε το Δίπλωμα Μηχανικού στις 13/10/2008. Η διπλωματική της εργασία με επιβλέποντα τον Καθηγητή Νικόλαο Μπιλάλη είχε θέμα «Μελέτη και Ανάπτυξη Νέου Προϊόντος Ενίσχυσης Ήχου Κινητού Τηλεφώνου». Η Ιωάννα Αγγελιδάκη συνέχισε τις σπουδές της στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης και έλαβε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης το έτος 2010. Τα επόμενα έτη (2011-2012) η Ιωάννα Αγγελιδάκη εργάστηκε στο Γραφείο Διασύνδεσης και Σταδιοδρομίας του Πολυτεχνείου Κρήτης. 

 

Διαβάστε περισσότερα στον ηλεκτρονικό τύπο:

[1] kathimerini.gr (07/09/2020)

[2] capital.gr (27/08/2020)

[3] kathimerini.gr (28/08/2020)

[4] protothema.gr (28/08/2020)

[5] protagon.gr (29/08/2020)

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012