Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Οι απόφοιτοι του Πολυτεχνείου Κρήτης "τόλμησαν" το δικό τους success story

Ο Γιάννης Τσιώρης και η Ιωάννα Αγγελιδάκη απόφοιτοι της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης "τόλμησαν" το δικό τους success story ιδρύοντας την start up InstaShop, η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον γερμανικό όμιλο Delivery Hero, έναντι 360 εκατομμυρίων δολλαρίων, ποσό που είναι το μεγαλύτερο που έχει δοθεί έως σήμερα για εξαγορά ελληνικής νεοφυούς εταιρείας .

Η InstaShop είναι πλατφόρμα διάθεσης ειδών διατροφής και άλλων προϊόντων που δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές από σουπερμάρκετ, φαρμακεία, pet shops και άλλα καταστήματα, απευθείας από το κινητό τους ή από τον υπολογιστή τους, αλλά, σε αντίθεση με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα, τους δίνει επίσης τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους εντός ολίγων λεπτών ή ακόμη και σε προκαθορισμένη ώρα.

Ποιοι είναι οι Απόφοιτοί μας !!!

Ο Γιάννης Τσιώρης μετά την αποφοίτηση του από την σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, συνέχισε τις σπουδές του στην Ολλανδία στο Rotterdam School of Management, Erasmus University (MScBA General Management, Business Administration και στη συνέχεια  εργάστηκε στην  Philips στο τμήμα  Marketing Intelligence Manager στο Ντουμπάι, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αναλαμβάνοντας την περιοχή της Μέσης Ανατολής και Τουρκίας μέχρι τον Νοέμβριο του 2014. Τα αρχικά σχέδια για την InstaShop προέκυψαν παρατηρώντας το κενό στις διανομές αγαθών μέσω διαδικτύου στο Ντουμπάι, κι αφότου ανέπτυξε τη βασική ιδέα της εφαρμογής, το Minimum Viable Product (MVP), όπως είναι ο όρος στον χώρο των νεοφυών εταιρειών, ο Γιάννης Τσιώρης παραιτήθηκε από την καριέρα του στη Philips, και έφτιαξε μια ολιγομελή ομάδα με την βοήθεια της Ιωάννας Αγγελιδάκη, που αποτελεί και συνιδρυτή της InstaShop.

Η Ιωάννα Αγγελιδάκη μετά την αποφοίτηση της από την σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, συνέχισε τις σπουδές της στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης και έλαβε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης το έτος 2010. Στη συνέχεια εργάστηκε στο Γραφείο Διασύνδεσης & Σταδιοδρομίας του Πολυτεχνείου Κρήτης, αποκτώντας την πρώτη της επαγγελματική εμπειρία σε θέματα Επιχειρηματικότητας και Μάρκετινγκ.

Η πρώτη επένδυση της InstaShop ήρθε λίγους μήνες μετά από τους VentureFriends των Απόστολου Αποστολάκη και Γιώργου Δημόπουλου, καθώς και την επενδυτική εταιρεία του Ντουμπάι, Jabbar. Με την πρώτη χρηματοδότηση ξεκίνησε η ραγδαία ανάπτυξη της InstaShop. Με συνολική επένδυση ύψους 7 εκατομμυρίων δολαρίων, η ομάδα της InstaShop κατάφερε να δημιουργήσει μια μεγάλη, γρήγορα αναπτυσσόμενη, και κερδοφόρα startup εταιρία μέσα σε μόλις 5 χρόνια, με τις παραγγελίες να αυξάνονται ημερησίως σε δεκάδες χιλιάδες σε πέντε χώρες και συγκεκριμένα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στο Μπαχρέιν, στο Κατάρ, στον Λίβανο και στην Αίγυπτο.

Ποια είναι η InstaShop;

Αυτό προσφέρει η InstaShop και έχει ως στόχο, είναι να δώσει στους ανθρώπους την ευκαιρία να ψωνίσουν ότι χρειάζονται από το σούπερ μάρκετ, χωρίς καμία ταλαιπωρία. «Στόχος μας είναι να φέρουμε το σούπερ μάρκετ στο σπίτι σου. Για να ελευθερώσουμε τους ανθρώπους από δουλειές που πρέπει να γίνουν και δεν είναι διασκεδαστικές. Για έχουμε περισσότερο ελεύθερο χρόνο με τους φίλους και την οικογένειά μας. Έτσι ώστε οι γονείς να μπορούν να απολαμβάνουν περισσότερο χρόνο με τα παιδιά τους.»

Οι διανομές αγαθών μέσω διαδικτύου κάθε χρόνο σημειώνουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο και μέσα στην πανδημία έδωσαν λύση για πιο εύκολη πρόσβαση σε φαγητό αλλά και φάρμακα με τις πλατφόρμες διαρκώς να εξελίσσονται και τους επενδυτές να στρέφουν την προσοχή της σε εταιρείες του κλάδου διαδικτυακής παραγγελίας για διανομή φαγητού.

Η αγορά του κλάδου αυτού αλλά και των ειδών σούπερ μάρκετ αναπτύσσεται σταθερά στην περιοχή της Μέση Ανατολής και Βόρειας Αφρικής (ΜΑΒΑ) τα τελευταία 5 χρόνια. Το μέγεθός της εκτιμάται σε περισσότερα από $10 δισ., με μια μεγάλη στροφή στις παραγγελίες μέσω διαδικτύου ως αποτέλεσμα της πανδημίας, η οποία αναμένεται να επιταχύνει την ανάπτυξη του συγκεκριμένου τμήματος της αγοράς ακόμα περισσότερο.

Κάπως έτσι προέκυψε η μεγαλύτερη συμφωνία αγοράς νέας εταιρείας ελληνικών συμφερόντων, με την συμφωνία που έκλεισε η InstaShop για την εξαγορά της από τον γερμανικό όμιλο Delivery Hero, έναντι του ποσού – ρεκόρ των $360 εκ.

 

 

 

ΕΠΕΕΔΒΜ
© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012