Τι είναι η υπηρεσία αυτή
Η διαδικτυακή εφαρμογή Προσωπικού παρέχει τις εξής δυνατότητες:
- Στους εργαζομένους να ενημερώνονται για στοιχεία της καρτέλας τους όπως αυτή συντηρείται στο Κεντρικό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού του Πολυτεχνείου Κρήτης.
- Στους υπαλλήλους να αιτούνται ηλεκτρονικά τις άδειες που δικαιούνται.
- Στους προϊσταμένους να εγκρίνουν ηλεκτρονικά τις άδειες των υφισταμένων τους.
- Στου υπαλλήλους της Διοικητικής Υπηρεσίας να ενημερώνονται ηλεκτρονικά και να μεταφέρουν αυτόματα τις άδειες των υπαλλήλων από την ηλεκτρονική εφαρμογή στο Κεντρικό Σύστημα Διαχείρισης προσωπικού.
- Στους Διευθυντές να έχουν εικόνα των αδειών των υφισταμένων τους που έχουν είτε εγκριθεί είτε απορριφθεί , σύμφωνα με την καρτέλα τους στο Κεντρικό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού.
Ποιους αφορά
Προς το παρόν η υπηρεσία αυτή αφορά τους Μόνιμους, ΙΔΑΧ και ΕΤΕΠ υπαλλήλους του Πολυτεχνείου Κρήτης. Σε δεύτερη φάση θα εφαρμοστεί και στις άλλες κατηγορίες εργαζομένων (ΕΔΙΠ, ΕΕΠ και ΔΕΠ).
Πλεονεκτήματα της υπηρεσίας
Ο υπάλληλος μπορεί να έχει πλήρη ενημέρωση για τα στοιχεία της καρτέλας του και το υπόλοιπο των αδειών του.
Διαδικασία Αίτησης
Μέσω του https://apps.tuc.gr/University/index.html εισέρχεστε στο σύστημα «Προσωπικό» χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του μηχανογραφικού κέντρου και δημιουργείτε ένα νέο αίτημα αδείας ή βλέπετε στοιχεία του προσωπικού σας φακέλου όπως τηρείται στην Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Εγχειρίδιο Χρήσης