Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Τα μηνύματά μου    Αναζήτηση

  • Όλες οι κατηγορίες
  • Δημόσιες Ανακοινώσεις
  • Δημόσιες Παρουσιάσεις Φοιτητών
  • Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. Κακάρα Γεωργίου, Σχολή ΜΠΔ

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. Κακάρα Γεωργίου, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 24-05-2021 14:40 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 01/06/2021 11:00
    Λήξη: 01/06/2021 11:30

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

     

    Ονοματεπώνυμο:   ΚΑΚΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Αριθμός Μητρώου:              2013010127

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά:            ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics)

    Τίτλος στα Αγγλικά: DESIGN AND DEVELOPMENT OF A PROTOTYPE STEM EDUCATION PLATFORM (Science, Technology, Engineering and Mathematics)

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων:     Λευτέρης Δοϊτσίδης

    Πρώτο Μέλος:            Νικόλαος Τσουρβελούδης

    Δεύτερο Μέλος:          Πολυχρόνης Σπανουδάκης

     

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία εκπαιδευτικής πλατφόρμας STEM, η οποία αποτελείται από κατάλληλα διαμορφωμένο υλικό και λογισμικό για τη διδασκαλία εννοιών πληροφορικής και υλοποίησης απλών αυτοματισμών. Η πλατφόρμα είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες της Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με κύρια ηλικιακή στόχευση τις ηλικίες 9-15. Το προτεινόμενο σύστημα βασίστηκε στο Hydra, μια καινοτόμα πλατφόρμα χαμηλού κόστους που έχει δοκιμαστεί με επιτυχία στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η βασική συνεισφορά της παρούσας εργασίας, είναι ο καινοτόμος σχεδιασμός που αποτελεί μια νέα πρόταση συνδεσμολογίας, προσαρμογής και φυσικής αλληλεπίδρασης των δομικών στοιχείων. Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός επιτρέπει τη δημιουργία πρωτότυπων ρομποτικών συσκευών και αυτοματισμών, ενθαρρύνοντας τη δημιουργική σκέψη των μαθητών. Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν νέα αρθρώματα, πραγματοποιήθηκε μελέτη αντοχής και λειτουργικότητας και αναπτύχθηκαν συγκεκριμένα μαθησιακά σενάρια. Τα αρθρώματα κατασκευάστηκαν με χρήση τρισδιάστατης εκτύπωσης και μελετήθηκε διεξοδικά η λειτουργικότητά τους.

     

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά: The aim of this work is to develop a novel platform for STEM based education, to enhance the teaching process of ICT and automation. The target group of the proposed platform is students in ages ranging from 9-15 years old. The proposed system was based on the Hydra platform, a low-cost platform for STEM education, which has been used with encouraging results in the primary education. The main contribution of this work was the novel design which allowed the easy and intuitive assembly of robotic devices and simple automations, encouraging the creativity of the students. New modular components (with and without electronic parts) were developed and thoroughly tested in terms of functionality and robustness. All the aforementioned devices were created using 3D printing techniques.

     

    Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος:             01/06/2021

    Ώρα:                                      11:00 πμ

     

    Χώρος Εξέτασης:

     

    Join Zoom Meeting

    https://tuc-gr.zoom.us/j/94164612548?pwd=SngvVSs5VFJOaGh0MDQwK3lla0o2UT09

     

    Meeting ID: 941 6461 2548

    Password: 889806

     

     

     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012