Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Τα μηνύματά μου    Αναζήτηση

  • Όλες οι κατηγορίες
  • Δημόσιες Ανακοινώσεις
  • Δημόσιες Παρουσιάσεις Φοιτητών
  • Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας κ. Κουτσούμπα Λουκά - Σχολή ΗΜΜΥ

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας κ. Κουτσούμπα Λουκά - Σχολή ΗΜΜΥ

  • Συντάχθηκε 11-10-2021 15:57 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος: Η παρουσίαση θα γίνει με τηλεδιάσκεψη
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 14/10/2021 14:00
    Λήξη: 14/10/2021 15:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    ΛΟΥΚΑΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ

    θέμα
    Ανάπτυξη Συστήματος Ελέγχου Κυψέλης Καυσίμου για Ηλεκτρικά Οχήματα
    Development of a Fuel-cell Control System for Electric Vehicles

    Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2021, 2 μ.μ.

    Εξεταστική Επιτροπή
    Αναπληρωτής Καθηγητής Ευτύχης Κουτρούλης (επιβλέπων)
    Καθηγητής Γεώργιος Σταυρακάκης 
    Καθηγητής Νικόλαος Τσουρβελούδης (Σχολή ΜΠΔ, ΠΚ)

    Περίληψη
    Σε αυτή την διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η μελέτη και ανάπτυξη ενός συστήματος αυτόματου ελέγχου της λειτουργίας μίας κυψέλης καυσίμου η οποία τοποθετήθηκε στο υδρογονοκίνητο όχημα της ομάδας TUCer του Πολυτεχνείου Κρήτης. Αρχικά παρουσιάζεται η υλοποίηση του θερμικού και ηλεκτρικού μοντέλου που περιγράφει την λειτουργία μίας κυψέλης καυσίμου τύπου PEM, καθώς και του μοντέλου του συνολικού συστήματος αυτόματου  ελέγχου της λειτουργίας της, στην πλατφόρμα Matlab/Simulink. Με βάση αυτά τα μοντέλα εξήχθησαν συμπεράσματα για τον τρόπο λειτουργίας της κυψέλης καυσίμου αλλά και για την επιλογή των κατάλληλων εξαρτημάτων για την αποδοτικότερη λειτουργία της στο όχημα. Στη συνέχεια, περιγράφεται ο σχεδιασμός και η πειραματική ανάπτυξη των ηλεκτρονικών διατάξεων του συστήματος ελέγχου που υλοποιήθηκε. Τέλος, παρουσιάζονται πειραματικά αποτελέσματα για τη λειτουργία του συστήματος ελέγχου και την απόδοση της κυψέλης καυσίμου στα διάφορα στάδια λειτουργίας της στο υδρογονοκίνητο όχημα.


    Meeting ID: 917 2135 0195
    Password: 792050



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012