Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Τα μηνύματά μου    Αναζήτηση

  • Όλες οι κατηγορίες
  • Δημόσιες Ανακοινώσεις
  • Δημόσιες Παρουσιάσεις Φοιτητών
  • Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. Αικατερίνης Μπαντουράκη, Σχολή ΜΠΔ

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. Αικατερίνης Μπαντουράκη, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 08-11-2021 10:09 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 10/11/2021 11:30
    Λήξη: 10/11/2021 12:30

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

     

    Ονοματεπώνυμο:   Αικατερίνη Μπαντουράκη

    Αριθμός Μητρώου: 2015010094

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά: Ανάλυση ικανοποίησης πελατών αεροπορικών εταιριών προ και μετά της πανδημίας του COVID-19, μέσω της θεωρίας των προσεγγιστικών συνόλων.

    Τίτλος στα Αγγλικά: Airline customer satisfaction analysis before and after the COVID-19 pandemic, through the rough set theory.

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων Καθηγητής: Στέλιος Τσαφαράκης

    Πρώτο Μέλος: Μιχάλης Δούμπος

    Δεύτερο Μέλος: Ευαγγελία Κρασαδάκη

     

    Περίληψη της Εργασίας στα Ελληνικά:

    Η πανδημία του COVID-19 έχει αποτελέσει το εναρκτήριο λάκτισμα μίας παγκόσμιας κρίσης, η οποία έχει επιφέρει δυσμενείς επιπτώσεις στην ανθρωπότητα.

    Η έξαρση του κορωνοϊού έχει επηρεάσει καταλυτικά και τον τομέα των αεροπορικών εταιριών, συνεπάγοντας την αρχή μιας καινούριας περιόδου για τις αεροπορικές εταιρίες. Ο εν λόγω κλάδος αναγκάστηκε να προσαρμόσει τις υπηρεσίες του και να συμμορφωθεί βάσει συγκεκριμένων πρωτοκόλλων. Η δεδομένη κατάσταση είχε ως επακόλουθο την μεταβολή της καταναλωτικής ικανοποίησης των αεροπορικών εταιριών.

    Ο βασικός στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η συγκριτική έρευνα της ικανοποίησης των πελατών πριν και μετά την επέλαση του κορωνοϊού στους αερομεταφορείς. Η ανάλυση της ικανοποίησης των επιβατών θα πραγματοποιηθεί με την χρήση δεδομένων των πέντε μεγαλύτερων ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιριών (σε σύνολο πελατών) για τα έτη 2019 και 2020, μέσω της εφαρμογής της θεωρίας των προσεγγιστικών συνόλων (Rough set theory) και του λογισμικού RSES2. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα οδηγήσουν σε συμπεράσματα της επιρροής του COVID-19 στην γνώμη των επιβατών για κάθε εταιρία ξεχωριστά και συγκριτικά μεταξύ των εταιριών, και αποτυπώνουν το μέλλον των εταιριών.

     

    Ημερομηνία Εξέτασης:

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 10/11/2021

    Ώρα: 11:30

     

    Σύνδεσμος Παρουσίασης:

    Link:

    https://join.skype.com/amrfmLRKnA7P

     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012