Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Τα μηνύματά μου    Αναζήτηση

  • Όλες οι κατηγορίες
  • Δημόσιες Ανακοινώσεις
  • Δημόσιες Παρουσιάσεις Φοιτητών
  • Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας κ.Αδριανού Ιωάννη κ.Τζανετόπουλου Γεωργίου- Σχολή ΑΡΜΗΧ

Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας κ.Αδριανού Ιωάννη κ.Τζανετόπουλου Γεωργίου- Σχολή ΑΡΜΗΧ

  • Συντάχθηκε 05-07-2022 13:13 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος: η παρουσίαση θα γίνει μέσω τηλεδιάσκεψης
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 07/07/2022 16:00
    Λήξη: 07/07/2022 17:00

    Ονοματεπώνυμο: ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΖΑΝΕΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Τίτλος: Προσεγγίζοντας την εκπαιδευτική εμπειρία: Πρόταση για εναλλακτικές μορφές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
    Title:Approaching the educational experience: Proposal for alternative forms of primary education

    Πέμπτη  7 Ιουλίου 2022 16.00 μ.μ
    (Διαδικτυακή παρουσίαση)

    Εξεταστική Επιτροπή

    Καθηγητής: Ουγγρίνης Κωνσταντίνος - Αλκέτας (επιβλέπων)
    Επίκουρος Καθηγητής Κακάβας Σπυρίδων
    Επίκουρος Καθηγητής Κεφαλογιάννης Νεκτάριος

    Περίληψη

    Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια πρόταση επαναπροσδιορισμού της εκπαιδευτικής εμπειρίας των παιδιών έως 12 ετών. Αφετηρία αποτελεί η ανάγκη διατήρησης του παιγνιώδη χαρακτήρα του μαθητή εντείνοντας την περιπλάνηση και την εξερεύνηση ως κύριες αξίες των σχεδιαστικών μας προθέσεων. Σε ένα κεντρικό οικόπεδο στην Χαλέπα, δημιουργήσαμε ένα συγκρότημα εκπαιδευτικών μονάδων προσχολικής και δημοτικής αγωγής διαπλεγμένο με μια δημόσια περιπλάνηση σε πάρκο με σημειακές χρήσεις, προσφέροντας συγχρόνως τον απαραίτητο χώρο, ανάγκες και ασφάλεια για την ομαλή συνύπαρξη μαθητών και κατοίκων της περιοχής. 

    Η θεματική προσέγγιση των χώρων του νηπιαγωγείου σε συνδυασμό με το ωρολόγιο πρόγραμμα που τοποθετούμε, αποτελούν στοιχεία μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας βασισμένης στο βίωμα. Ενώ κατεβάζοντας τονικότητα όσο ανεβαίνουμε βαθμίδα ,το δημοτικό σχεδιάζεται με σκοπό να καλυφθούν οι ανάγκες των παιδιών ανά τα ηλικιακά φάσματα. Έτσι δημιουργούνται συνθήκες σύνδεσης-απομόνωσης, φόρτισης-αποφόρτισης, παιχνιδιού-μάθησης σε διαφορετικού χαρακτήρα σημεία, τα οποία στηρίζονται στην εξερεύνηση και συμβάλουν στην συνύπαρξη και πλέξη ετεροτήτων μέσα στον “κόσμο” που πλάθουμε.  


     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012