Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Τα μηνύματά μου    Αναζήτηση

  • Όλες οι κατηγορίες
  • Δημόσιες Ανακοινώσεις
  • Δημόσιες Παρουσιάσεις Φοιτητών
  • Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. Ταβερνάρη Ευλαμπίας-Μαγδαληνής, Σχολή ΜΠΔ

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. Ταβερνάρη Ευλαμπίας-Μαγδαληνής, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 07-12-2022 11:01 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 13/12/2022 09:00
    Λήξη: 13/12/2022 10:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-MASTER IN BUSINESS ADMINISTRATOR (MBA)

     

    Ονοματεπώνυμο: Ταβερνάρη Ευλαμπία-Μαγδαληνή

    Αριθμός Μητρώου: 2018019001

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά: Διασφάλιση ποιότητας και διοίκηση εφοδιαστικής αλυσίδας

    Τίτλος στα Αγγλικά: Quality assurance and supply chain management

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων: Ευάγγελος Γρηγορούδης

    Πρώτο Μέλος: Βασίλης Μουστάκης

    Δεύτερο Μέλος: Στέλιος Τσαφαράκης

     

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

    Η αύξηση του ανταγωνισμού και των απαιτήσεων των πελατών έχουν επιφέρει αρκετές αλλαγές στη λειτουργία των επιχειρήσεων. Παλιότερα, η διοίκηση ήταν προσανατολισμένη σε εσωτερικές δραστηριότητες όπως ο έλεγχος και η βελτίωση διαδικασιών. Πλέον προσανατολίζονται και σε εξωτερικές δραστηριότητες όπως η σχέση με τους προμηθευτές και η πλήρης ικανοποίηση των πελατών.

    Οι βασικές διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας περιλαμβάνουν τη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες, τη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών, τη διαχείριση ζήτησης, την εκπλήρωση παραγγελιών, τη διαχείριση της ροής παραγωγής, την προμήθεια την ανάπτυξη και την εμπορευματοποίηση των προϊόντων. Με τη συμβολή των πρακτικών της διοίκησης ολικής ποιότητας οι διαδικασίες αυτές βελτιώνονται με στόχο την ικανοποίηση του πελάτη.

    Τα συστήματα διασφάλισης ποιότητας εξασφαλίζουν τη σωστή και ασφαλή λειτουργία όλων των σημείων τα οποία επηρεάζουν την ποιότητα του προϊόντος. Τα πρότυπα διασφάλισης ποιότητας ουσιαστικά παρέχουν τις κατευθύνσεις για τη διασφάλιση της ποιότητας. Ένα από τα πιο συνηθισμένα είναι το ISO 9001 που στοχεύει στη βελτίωση της λειτουργίας μίας εταιρείας ή ενός οργανισμού με βασικό στόχο την ικανοποίηση των πελατών. Στην εργασία θα ασχοληθούμε επίσης και με το πρότυπο 28000 που ορίζει τις απαιτήσεις για να δημιουργηθεί, να συντηρείται και να βελτιώνεται ένα σύστημα διαχείρισης της ασφάλειας της εφοδιαστικής αλυσίδας.

    Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί μία νέα μέθοδος διοίκησης, η διοίκηση ποιότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας στην οποία συνδυάζονται οι πρακτικές της διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας και της διοίκησης ολικής ποιότητας και αλληλοκαλύπτονται με βασικό στόχο την συνεχή βελτίωση της εταιρείας και την ικανοποίηση των πελατών.

    Επίσης βασικός παράγοντας για την αποδοτική λειτουργία είναι ο προσδιορισμός κατάλληλου προμηθευτή. Σε αυτό συμβάλλει η πιστοποίηση ISO 9001 για να μπορούν οι προμηθευτές να αποδεικνύουν ότι ακολουθούν ορθές πρακτικές διαχείρισης και να εμπνέουν εμπιστοσύνη στους πελάτες.

     

    Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 13/12/2022

    Ώρα: 09:00

     

    Χώρος Εξέτασης Αίθουσα: https://tuc-gr.zoom.us/j/97295578459?pwd=KzR6ZXVlWXZYMlhxb2I1RXp0NDdsQT09

    Κτίριο: ………………………………………



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012