Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Τα μηνύματά μου    Αναζήτηση

  • Όλες οι κατηγορίες
  • Δημόσιες Ανακοινώσεις
  • Δημόσιες Παρουσιάσεις Φοιτητών
  • Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας κ.Ταγκλή Κωνσταντίνας - Σχολή ΑΡΜΗΧ

Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας κ.Ταγκλή Κωνσταντίνας - Σχολή ΑΡΜΗΧ

  • Συντάχθηκε 28-02-2023 13:40 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος: Γ1 - Σχεδιαστήρια ΑΡΜΗΧ και Εργαστήρια
    Έναρξη: 01/03/2023 20:00
    Λήξη: 01/03/2023 21:00

    Ονοματεπώνυμο:ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΤΑΓΚΛΗ

    Τίτλος:Οπτικοποιώντας το φαντασιακό : Χωρικές ποιητικές στον Νευρομάντη
     Title:Visualizing the imaginary: Spatial poetics in Neuromancer

    Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023, 20.00 μ.μ.
    Σχεδιαστήριο 4ου έτους ΑΡΜΗΧ (Γ1.003)

    Εξεταστική Επιτροπή

    Καθηγητής :Ουγγρίνης Κωνσταντίνος Αλκέτας (επιβλέπων)
    Επίκουρος καθηγητής :Κακάβας Σπυρίδων 
    Επίκουρη καθηγήτρια:Καραγιάννη Άννα 

    Περίληψη

    Η διπλωματική αυτή εργασία, υιοθετεί στο επίκεντρό της τον σχεδιασμό περιβαλλόντων εικονικής πραγματικότητας. Σκοπός της είναι η μεταφορά του δυστοπικού, μελλοντικού κόσμου στον οποίο διαδραματίζεται το βιβλίο Neuromancer του William Gibson (1984). Ακολουθώντας την χωρική πορεία που ορίζει ο συγγραφέας, γίνεται προσπάθεια για την απεικόνιση τεσσάρων κόσμων · δύο που βασίζονται σε πόλεις που ήδη υπάρχουν και δύο σε περιβάλλοντα που φαντάζεται εξ ολοκλήρου ο Gibson:
    α. Της μελλοντικής Chiba, προαστίου του Τόκυο, στο οποίο επικρατεί κυβερνοπάνκ (cyberpunk) αισθητική
    β. Της μελλοντικής Istanbul, η οποία κατά τον Gibson διανύει μια περίοδο μετα-ατμοκεντρική (post-steampunk).
    γ. Του Freeside, μιας πόλης-διαστημικού σταθμού που φέρει ουτοπικά στοιχεία κι απευθύνεται στον εύπορο κόσμο της Γης.
    δ. Του Cyberspace που είναι ο εικονικός χώρος-δημιούργημα δύο οντοτήτων τεχνητής νοημοσύνης.
    Η εργασία έχει ως απώτερο στόχο, να κατανοήσει ποια είναι τα στοιχεία διαφοροποίησης που προσδίδουν την ταυτότητα κάθε κόσμου και να αποτυπώσει την ιδιαίτερη χαρακτηριστική αίσθηση του κάθε ένα από αυτούς.

    Λέξεις κλειδιά:

    Σχεδιασμός περιβάλλοντος | Environment Design [video gaming]
    Δυνητική Πραγματικότητα | Virtual Reality 
    Επιστημονική Φαντασία | Science Fiction
    Ταυτότητα Χώρου | Spatial Identity
    Τεχνητή Νοημοσύνη | Artificial Intelligence
     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012