Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Τα μηνύματά μου    Αναζήτηση

  • Όλες οι κατηγορίες
  • Δημόσιες Ανακοινώσεις
  • Δημόσιες Παρουσιάσεις Φοιτητών
  • Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. Ευτύχιου Πρωτοπαπαδάκη, Σχολή ΜΠΔ

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. Ευτύχιου Πρωτοπαπαδάκη, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 02-05-2023 10:37 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 03/05/2023 10:00
    Λήξη: 03/05/2023 11:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (ΜΒΑ)

     

    Ονοματεπώνυμο: Ευτύχιος Πρωτοπαπαδάκης

    Αριθμός Μητρώου: 2019019033

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά: Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ψηφιακή διαφήμιση

    Τίτλος στα Αγγλικά: «The impact of social media on digital advertising »

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων: κ.Τσαφαράκης Στυλιανος

    Πρώτο Μέλος: κ.Ματσατσινης Νικόλαος

    Δεύτερο Μέλος: κ.Γρηγορούδης Ευάγγελος

     

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

     

    Η ραγδαία ανάπτυξη του Διαδικτύου έχει οδηγήσει στην εμφάνιση νέων εφαρμογών και υπηρεσιών όπως τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης τα οποία με τη σειρά τους έχουν αλλάξει ολοκληρωτικά το συμβατικό μάρκετινγκ.

    Με την διαφήμιση λοιπόν να επικεντρώνεται στις ψηφιακές πλατφόρμες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, καθίσταται επιτακτικό να εξεταστεί το δίπτυχο διαφήμιση και μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο μέσα από ενδελεχή επισκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας όσο και μέσω διεξαγωγής μιας εμπειρικής μελέτης ώστε να προσεγγίσουμε το εν λόγω θέμα με έναν τρόπο ολιστικό.

    Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τη συμβολή των social media στον κλάδο της διαφήμισης και την επιρροή που ασκούν τα τελευταία στους καταναλωτές. Παράλληλα, μέσω της διεξαγωγής πρωτογενούς έρευνας θα γίνει μια προσπάθεια εξαγωγής σημαντικών συμπερασμάτων αναφορικά με την συμπεριφορά και την ικανοποίηση των καταναλωτών από το εξεταζόμενο διαφημιστικό μέσο .

    Αρχικά θα παρουσιαστεί μια σύντομη εισαγωγή στο θέμα και έπειτα θα ακολουθήσουν 3 κύρια μέρη.

    Στο πρώτο μέρος θα πραγματοποιηθεί μια ανάλυση σχετικά με τις χρησιμοποιούμενες στο παρελθόν μεθόδους διαφήμισης και πως έχουν επηρεαστεί από την ραγδαία ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media και τον αναπόσπαστο ρόλο τους στην καθημερινότητα του μέσου ατόμου. Στο δεύτερο μέρος θα εξεταστεί η χρήση των social media και των ψηφιακών εργαλείων στη διαφήμιση. Τέλος, στο τρίτο μέρος θα παρουσιαστεί η εμπειρική μελέτη, τα αποτέλεσμά της.

    Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να αποτυπώσει με στοιχεία την επιρροή και τη χρήση των social media στην διαφήμιση.

     

    Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 3/5/2023

    Ώρα: 10πμ

     

    Χώρος Εξέτασης

    Αίθουσα: ηλεκτρονικά https://tuc-gr.zoom.us/j/84376874961?pwd=WTVEY1RZQzhST0lUcDNuR1U5T1M1dz09

     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012