Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Γενικευμένο τεχνικό πρόβλημα στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πολυτεχνείου Κρήτης

Από τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης 4 Μαΐου 2021, υπήρξε γενικευμένο τεχνικό πρόβλημα σε υπολογιστικά συστήματα του Πολυτεχνείου Κρήτης. Επηρεάστηκε μεγάλο πλήθος ηλεκτρονικών υπηρεσιών, ιδιαίτερα οι υπηρεσίες αυθεντικοποίησης χρηστών και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα προβλήματα αντιμετωπίστηκαν σταδιακά και όλες οι υπηρεσίες αποκαταστάθηκαν και πλέον λειτουργούν κανονικά.


Ενημέρωση: Κυριακή 16 Μαΐου 2021

Πληροφορούμε τους χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Ιδρύματος ότι αύριο, Δευτέρα 17 Μαΐου 2021, από τις 6:00 έως τις 8:00 το πρωί θα παρουσιαστεί προγραμματισμένη διακοπή στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης και αναβάθμισης στον εξυπηρετητή και τα συστήματα backup.


Πληροφορίες για το νέο Authentication Service

Ο νέος authentication server είναι λειτουργικός, έχουν ολοκληρωθεί οι δοκιμές και οι ρυθμίσεις, και έχει διατεθεί προς ευρεία χρήση. Τα usernames των χρηστών είναι αυτά που γνωρίζει ο καθένας, ωστόσο τα ισχύοντα passwords αυτή τη στιγμή είναι αυτά που είχαν επιλέξει οι χρήστες έως τον Νοέμβριο του 2019. Παρακαλούνται όλα τα μέλη της Πολυτεχνικής Κοινότητας να ενεργήσουν σύμφωνα με τις παρακάτω επιλογές:

  1. Αν δεν έχετε αλλάξει password από το Νοέμβριο του 2019 και μετά ή θυμάστε το password που είχατε το Νοέμβριο του 2019, είστε έτοιμοι και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες που απαιτούν ιδρυματικό authentication, πλην του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

  2. Αν είστε φοιτητές που εγγραφήκατε στο Ίδρυμα από τις αρχές του 2020 και μετά, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το προσωπικό του Μηχανογραφικού Κέντρου (ΜΚ), διότι εκκρεμεί η επανασύνδεση των λογαριασμών σας στο σύστημα, για να ταυτοποιηθείτε και να σας δοθεί ένα προσωρινό password. Στη συνέχεια, μέσω της σελίδας pwd.tuc.gr, θα επιλέξετε όποιο password προτιμάτε και θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες που απαιτούν ιδρυματικό authentication, πλην του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

  3. Αν δεν θυμάστε το password που είχατε το Νοέμβριο του 2019, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το προσωπικό του Μηχανογραφικού Κέντρου (ΜΚ) για να ταυτοποιηθείτε και να σας δοθεί ένα προσωρινό password. Στη συνέχεια, μέσω της σελίδας pwd.tuc.gr, θα επιλέξετε όποιο password προτιμάτε και θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες που απαιτούν ιδρυματικό authentication, πλην του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Για απορίες και προβλήματα μπορείτε να απευθύνεστε στο προσωπικό του Μηχανογραφικού Κέντρου (ΜΚ) καθημερινά από τις 8πμ στα τηλέφωνα 2821037400, 2821037571 και μέσω του Zoom Demo Room.

IEEE Authorship and Open Access Symposium - Ανακοίνωση

  • 1
  • Συντάχθηκε 19-04-2021 12:16 από Ntaountaki Maria Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: maria<στο>library.tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: υπάλληλος.

    Η IEEE σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στο διαδικτυακό σεμινάριο «IEEE Authorship and Open Access Symposium: Best Practices to Get Published to Increase the Exposure and Impact of Your Research» που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Απριλίου 2021, στις 16:00 (ώρα Ελλάδος). Το σεμινάριο θα έχει διάρκεια 1 ώρα και 30 λεπτά. Για εγγραφή, επισκεφθείτε τη σελίδα: https://bit.ly/3sC2tTB

    Το webinar έχει στόχο την ενημέρωση των συγγραφέων σε θέματα καλών πρακτικών κατά την προετοιμασία μιας εργασίας και την πλοήγηση τους στη διαδικασία υποβολής των εργασιών στα περιοδικά του εκδότη. Θα αναφερθούν, επίσης, οι δυνατότητες που υπάρχουν για τους ερευνητές/ -τριες να βελτιώσουν την προβολή και τον αντίκτυπο της έρευνάς τους, δημοσιεύοντας σε καθεστώς ΑΠ σε περιοδικά της IEEE.

    Από τη Βιβλιοθήκη,

    Μαρία Νταουντάκη


  • 1
© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012