Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. Φαραντούρη Σπυρίδωνα, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 20-09-2018 12:54 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    Ονοματεπώνυμο:   Φαραντούρης Σπυρίδων

    Αριθμός Μητρώου:              2011010073

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά:            Αυτορυθμιζόμενος Έλεγχος Κυκλοφορίας Σταθερού Χρόνου

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων:     Μάρκος Παπαγεωργίου

    Πρώτο Μέλος:            Ιωάννης Παπαμiχαήλ

    Δεύτερο Μέλος:Ανάργυρος Δελής     

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

               

    Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη των συστημάτων ελέγχου, όσον αφορά τα ευφυή συστήματα μεταφοράς (ΕΣΜ) γίνεται με μη αυτοματοποιημένες διαδικασίες (1), οι οποίες πέρα από την πνευματική κούραση που επιφέρουν, απαιτούν και αρκετό χρόνο υλοποίησης. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό παρατηρείται καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής ενός ΕΣΜ.

    Με αφορμή το παραπάνω πρόβλημα αναπτύχθηκε πριν μερικά χρόνια ένας νέος αλγόριθμος με σκοπό να επιτευχθεί η αυτόματη ρύθμιση και παραμετροποίηση των συστημάτων αυτών. Ο αλγόριθμος Adaptive Fine-Tuning (AFT) πετυχαίνει σημαντική βελτίωση των επιδόσεων των συστημάτων ελέγχου αλλά και την αντιστάθμιση των συνεπειών από τις συνεχείς αλλαγές που δέχεται ένα ΕΣΜ από εξωτερικούς ή εσωτερικούς παράγοντες.

    Η εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής απαιτεί τη συλλογή δεδομένων από το δίκτυο στο οποίο θα εφαρμοστεί. Η συλλογή των δεδομένων για τη λειτουργία του AFT μπορεί να επιτευχτεί είτε μέσω εγκατάστασης υποδομών (π.χ φωρατές ή κάμερες), είτε μέσω σημάτων που λαμβάνονται από αισθητήρες gps κινητών τηλεφώνων, τα οποία θα μας δίνουν τα απαραίτητα στοιχεία των συνδεδεμένων οχημάτων (connected-vehicles). Για την αποφυγή εγκαταστάσεων και την μείωση του κόστους ο AFT επιλέγουμε να λειτουργεί με την χρήση σημάτων από αισθητήρες gps, αφού αποτελεί μια μέθοδο φθηνή αλλά και με αυξημένη ακρίβεια σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους συλλογής δεδομένων.

    Σε αυτή τη διπλωματική παρουσιάζουμε και αναλύουμε τα αποτελέσματα που έδωσε ο αλγόριθμος AFT από την εφαρμογή του σε προσομοιώσεις διάφορων δικτύων, με τη χρήση του προσομοιωτή AIMSUN. Τα αποτελέσματα και οι παράμετροι των προσομοιώσεων αυτών αναφέρονται και αναλύονται στη συνέχεια.

     

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά:

     

    The design and the development of most Management and Control System (MCS) for Intelligent Transportation Systems (ITS) include a non-automated procedure that despite the mental fatigue requires a lot of time to be accomplished (1). In most cases this is observed through all the lifetime of an ITS.

    Because of this problem it was developed some years ago a new algorithm in order to achieved an automatic adjustment and calibration of those systems. Adaptive fine-tuning (AFT) algorithm achieves significant performance improvement of MCS, but also to compensate consequences of the constant changes that an ITS receives from external or internal factors.

    The application of this technology requires data collection from the network to which it will be applied. This data required for the operation of AFT can be gained either from sensors facilities (e.g. detectors or cameras), either from gps signals obtained from mobile phones which will give us the connected-vehicle necessary data. To avoid facilities and reduce cost, we choose AFT algorithm to operate with gps signals since it is a method that is cheap but also with greater precision than conventional data collection methods

    In this diploma we present and analyze the results obtained by the AFT implementation in different simulations, implemented through AIMSUN program. The parameters of these simulations are mentioned and analyzed below.

               

    ​​​​​​​Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος:             21/9/2018

    Ώρα:                       12

     

    Χώρος Εξέτασης

    Αίθουσα:               104

    Κτίριο:    Δ5

     

                          

                           



    Τόπος: Δ5 - Κτίριο ΜΠΔ, Δ5.104
    Έναρξη: 21/09/2018 12:00
    Λήξη: 21/09/2018 13:00


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012