Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης χρηστών στη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πολυτεχνείου Κρήτης

  • 1
  • Συντάχθηκε 07-11-2019 15:01 από Ntaountaki Maria Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: maria<στο>library.tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: υπάλληλος.

    Βασικός σκοπός ύπαρξης και αποστολή μιας ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης είναι η ικανοποίηση των πληροφοριακών αναγκών της εκπαιδευτικής και ερευνητικής κοινότητας που εξυπηρετεί και η προσφορά σύγχρονων υπηρεσιών Βιβλιοθήκης. Επίκεντρο της προσπάθειας και του ενδιαφέροντος είναι οι χρήστες – αναγνώστες και οι ανάγκες τους. Το παρόν ερωτηματολόγιο της ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β. (Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών) αποσκοπεί στην ηλεκτρονική καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.
    Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (Βι.Κε.Π.) του Πολυτεχνείου Κρήτης συμμετέχει στην Ηλεκτρονική Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών που πραγματοποιεί η ΜΟ.ΔΙ.Π.Α.Β. κατά το χρονικό διάστημα 06/11/2019 – 31/12/2019.

    Παρακαλούμε συνδεθείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση της έρευνας και συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο με βάση τις προσωπικές σας εκτιμήσεις.

    Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.

    Από τη Βιοβλιοθήκη,

    Μαρία Νταουντάκη


  • 1

Σύνδεση χρήστη

Εισάγετε εδώ το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας για να συνδεθείτε στον ιστότοπο.
Σύνδεση
© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012