Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας-Αναστασάκη Σαρρή Διονυσία Μαρία-Σχολή ΜΗΠΕΡ

  • Συντάχθηκε 11-02-2020 13:38 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Διπλωματικής

    Όνοματεπώνυμο Φοιτητή: Αναστασάκη Σαρρή Διονυσία Μαρία

    Α.Μ.:2014050013

    Ημερομηνία Παρουσίασης:12/02/2020

    Ώρα:11:00

    Αίθουσα:Κ2.Α3

    Θέμα «Παρακολούθηση παράκτιας διάβρωσης με χρήση μη επανδρωμένου αεροσκάφους. Εφαρμογή στην παραλία Βάρκιζας, Αττικής»

    Title «Coastal erosion monitorin using unmanned aerial vehicle. Application in Varkiza Bay, Attica, Greece»

    Επιβλέπων: Συνολάκης Κωνσταντίνος

    Τριμελής Εξεταστική Επιτροπή:

    1 Συνολάκης Κωνσταντίνος

    2 Ψυλλάκη Έλευθερία

    3 Καλογεράκης Νικόλαος

    Περίληψη:

    Σε αυτήν την διπλωματική εργασία μελετήθηκαν οι μεταβολές στο ανάγλυφο της παραλίας της Βάρκιζας σε διάστημα εννέα μηνών. Με αφορμή την προηγούμενη μελέτη αποτύπωσης της ακτής της Βάρκιζας έγιναν νέες μετρήσεις με ένα μη επανδρωμένο εναέριο όχημα (UAV)  με σκοπό την αξιολόγηση του ως μέσο τοπογραφικής αποτύπωσης και παραγωγής αποτελεσμάτων για το υψομετρικό ανάγλυφο της ακτής. Πραγματοποιήθηκαν τρεις αποτυπώσεις με UAV και μια με GPS και στην συνέχεια κατασκευάστηκαν τρία ψηφιακά υψομετρικά μοντέλα (DEM) και δημιουργήθηκαν αντίστοιχοι χάρτες απεικόνισης της παραλίας με τρισδιάστατη πληροφορία.

    Συμπερασματικά, από τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, προέκυψε ότι τα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα παράγουν μεγάλης ακρίβειας αποτελέσματα για μελέτη παράκτιας διάβρωσης και παρακολούθηση του κύκλου ζωής του ιζήματος της ακτής. Μέσω σύγκρισης των μεθόδων GPS και UAV έγινε διακριτό ότι τα UAV επιτρέπουν ικανοποιητική αξιολόγηση της δυναμικής μιας παραλίας και είναι ένας οικονομικός, απλός και γρήγορος τρόπος για συλλογή και επεξεργασία δεδομένων. Επίσης, από την ανάλυση των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι κατά την χειμερινή περίοδο η παραλία της Βάρκιζας παρουσιάζει έλλειψη ιζήματος και η κλίση του ανάγλυφου της ακτής είναι πιο απότομη, ενώ κατά την καλοκαιρινή περίοδο το ανάγλυφο της παραλίας είναι πιο ομοιόμορφο και ήπιο. Τέλος, τα αποτελέσματα της παρούσας διπλωματικής θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και για την αξιολόγηση ήπιων παρεμβάσεων στο παραλιακό μέτωπο.

    Abstract:

    In this diploma thesis, the changes in the embankment beach profile of Varkiza bay, Attica, Greece for nine months have been investigated. Based on a previous study of the Varkiza Bay coastline, new measurements have been carried out with an unmanned aerial vehicle (UAV) in order to evaluate it as a mean of topographic imaging and monitoring as well as the production of results for coastal elevation changes. Three UAV and one GPS imprints(measures) were carried out and then three digital elevation models (DEM) were constructed and the corresponding 3D maps of the beach were created with 3D information.

    In conclusion, the data obtained, show that unmanned aerial vehicles produce high-precision results for coastal erosion studies and shore sediment life cycle monitoring. Comparison of GPS and UAV methods has made it clear that UAVs allow a satisfactory assessment of the dynamics of a beach and are a cost-effective, simple and fast way to collect and process data. The analysis of the results also showed that during the winter season the coast of Varkiza Bay lacks sediment and the incline of the coast is steeper, while during summer season the coast is more uniform and mild smooth. Finally, the results of this thesis could also be used to evaluate mild small-scale interventions on the coastal front.

     


    Τόπος: Κ2 - Κτίριο ΜΗΠΕΡ, Κ2.Α.3
    Έναρξη: 12/02/2020 11:00
    Λήξη: 12/02/2020 12:00


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012