Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. Σαριδάκη Αρετή, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 21-02-2020 11:02 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

     

    Ονοματεπώνυμο:   ΑΡΕΤΗ ΣΑΡΙΔΑΚΗ

     

    Αριθμός Μητρώου: 2013010003

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά: Ανάλυση ικανοποίησης του προσωπικού των ΕΛ.ΠΕ. μέσω της μεθόδου Ποιοτικής Συγκριτικής Ανάλυσης με Ασαφή Σύνολα και του μοντέλου του Kano

     

    Τίτλος στα Αγγλικά:Staff Satisfaction Analysis of ΕΛ.ΠΕ. through the method of Qualitative Comparative Analysis with Fuzzy Sets and the Kano model

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων:     κ. Τσαφαράκης Στέλιος Επίκ. Καθηγητής της Σχολής Μ.Π.Δ.
    Πρώτο Μέλος:            Κρασαδάκη Ευαγγελία

    Δεύτερο Μέλος:          Δούμπος Μιχαήλ

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:          

    Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εύρεση των αναγκαίων και ικανών συνθηκών για την ικανοποίηση των εργαζομένων/στελεχών της Ελληνικής επιχείρησης ΕΛ.ΠΕ., με χρήση της μεθόδου της Ποιοτικής Συγκριτικής Ανάλυσης με Ασαφή Σύνολα (FuzzySet Qualitative Comparative AnalysisfsQCA). Η μέθοδος αυτή, θα χρησιμοποιηθεί για τον εντοπισμό της σχέσης ανάμεσα σε δέκα (10) διαστάσεις ικανοποίησης των εργαζομένων / στελεχών από τις προσφερόμενες υπηρεσίες της ελληνικής επιχείρησης Πετρελαίων ΕΛ.ΠΕ. και της Ολικής Ικανοποίησης. Τα δεδομένα που θα χρησιμοποιηθούν στην εργασία προέρχονται από προγενέστερη έρευνα που είχε σχεδιαστεί σύμφωνα με τις αρχές της πολυκριτήριας μεθόδου MUSA (Χριστίνα Δέδε, 2014). Κύρια επιδίωξη είναι να εντοπιστούν οι αιτιώδεις συνθήκες (συνδυασμοί των διαστάσεων ικανοποίησης), οι οποίες είναι ικανές να οδηγήσουν σε υψηλή Ολική Ικανοποίηση. Επίσης, θα επιδιωχθεί ο εντοπισμός τυχόν αναγκαίων συνθηκών για την παρουσία των αποτελεσμάτων. H παρούσα εργασία αποσκοπεί στον εντοπισμό σχέσεων συνεπών υποσυνόλων ανάμεσα αφενός στις δέκα διαστάσεις ικανοποίησης (αιτιώδεις συνθήκες), με βάση τις απαντήσεις στα επιμέρους κριτήρια και στην Ολική Ικανοποίηση (τελικό αποτέλεσμα). Για την αξιοποίηση των ποιοτικών δεδομένων υλοποιήθηκε αρχικά, στατιστική ανάλυση δεδομένων, με χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS, προκειμένου να εξαχθούν γενικά συμπεράσματα για τις προτιμήσεις των εργαζομένων / στελεχών και να μελετηθούν οι κατανομές των απαντήσεων στις διαστάσεις ικανοποίησης. Στη συνέχεια, έγινε χρήση των δεδομένων τύπου διάταξης των αποτελεσμάτων της πολυκριτήριας μεθόδου MUSA, προκειμένου να υπολογιστούν οι βαθμοί συμμετοχής στα ασαφή σύνολα. Μέσω της fsQCA με λογισμικό fsQCA ver. 2.5., θα επιδιωχθεί η εύρεση των συνδυασμών των αιτιωδών συνθηκών – μονοπάτια των λύσεων Σύνθετης (Complex), Ενδιάμεσης (Intermediate) και Φειδωλής (Parsimonious), οι οποίοι είναι ικανοί να οδηγήσουν στο τελικό αποτέλεσμα. Η fsQCA αποτελεί μια κατάλληλη μέθοδο για τον προσδιορισμό μη συμμετρικών σχέσεων. Τέλος έγινε εφαρμογή μιας μεθόδου – προέκτασης του μοντέλου του Kano, σύμφωνα με το οποίο τα χαρακτηριστικά ποιότητας ταξινομούνται σε τρία διακριτά επίπεδα: της αναμενόμενης ποιότητας, της επιθυμητής ποιότητας και της ελκυστικής ποιότητας. Σκοπός, της εφαρμογής του μοντέλου αυτού, είναι να αποκτηθεί γνώση γύρω από τις απαιτήσεις – προσδοκίες των εργαζομένων / στελεχών, για την καλύτερη παροχή υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Στα τελικά αποτελέσματα, εντοπίστηκαν οι συνδυασμοί των κριτηρίων ικανοποίησης που είναι ικανοί στο να οδηγήσουν σε υψηλή Ολική Ικανοποίηση ως προς τη λειτουργία της Ελληνικής επιχείρησης Πετρελαίων.

     

    Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά2:

    The purpose of this graduation project is to find the necessary and capable conditions for the satisfaction of the employees / executives of the Hellenic company HEL.PE., using the Fuzzy - Set Qualitative Comparative Analysis (fsQCA) method. This method will be used to identify the relationship between ten (10) dimensions of employee / executives satisfaction with the services provided by the Hellenic Petroleum Company HEL.PE. and Total Satisfaction. The data to be used in the work comes from an earlier research designed in accordance with the principles of the MUSA multicriteria method (Christina Dede, 2014). The main aim is to identify the causal conditions (combinations of dimensions of satisfaction) that are capable of leading to high Overall Satisfaction. It will also seek to identify any conditions necessary for the presence of the results. The present study aims to identify consistent subgroup relationships between the ten dimensions of satisfaction (causal conditions), based on the responses to the individual criteria and the Total Satisfaction (end result). In order to exploit the qualitative data, a statistical analysis of the data was carried out using the SPSS statistical package in order to draw general conclusions about the preferences of the employees / managers and to study the distribution of responses to the dimensions of satisfaction. Subsequently, the layout type data of the results of the MUSA multivariate method were used to calculate the degrees of participation in the fuzzy sets. Through fsQCA with fsQCA software ver. 2.5. will seek to find combinations of causal conditions - paths of Complex, Intermediate and Parsimonious solutions that are capable of leading to the end result. The fsQCA is an appropriate method for determining asymmetric relationships. Finally, an extension-method of the Kano model was applied, according to which the quality characteristics are classified into three distinct levels: expected quality, desired quality and attractive quality. The purpose of applying this model is to gain knowledge about the requirements - expectations of employees / executives, to better provide services according to their needs. In the final results, the combinations of the satisfaction criteria that are capable of leading to a High Overall Satisfaction with the operation of the Greek Petroleum Company were identified.

     

    Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος:             21/02/2020

    Ώρα:       12:00

     

    Χώρος Εξέτασης

    Αίθουσα:  Δ5.008 (ΕΡΓΑΣΙΑ)

    Κτίριο:


    Τόπος: Δ5 - Κτίριο ΜΠΔ, Δ5.008
    Έναρξη: 21/02/2020 12:00
    Λήξη: 21/02/2020 12:30


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012