Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Γενικευμένο τεχνικό πρόβλημα στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πολυτεχνείου Κρήτης

Από τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης 4 Μαΐου 2021, υπήρξε γενικευμένο τεχνικό πρόβλημα σε υπολογιστικά συστήματα του Πολυτεχνείου Κρήτης. Επηρεάστηκε μεγάλο πλήθος ηλεκτρονικών υπηρεσιών, ιδιαίτερα οι υπηρεσίες αυθεντικοποίησης χρηστών και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα προβλήματα αντιμετωπίστηκαν σταδιακά και όλες οι υπηρεσίες αποκαταστάθηκαν και πλέον λειτουργούν κανονικά.


Ενημέρωση: Κυριακή 16 Μαΐου 2021

Πληροφορούμε τους χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Ιδρύματος ότι αύριο, Δευτέρα 17 Μαΐου 2021, από τις 6:00 έως τις 8:00 το πρωί θα παρουσιαστεί προγραμματισμένη διακοπή στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης και αναβάθμισης στον εξυπηρετητή και τα συστήματα backup.


Πληροφορίες για το νέο Authentication Service

Ο νέος authentication server είναι λειτουργικός, έχουν ολοκληρωθεί οι δοκιμές και οι ρυθμίσεις, και έχει διατεθεί προς ευρεία χρήση. Τα usernames των χρηστών είναι αυτά που γνωρίζει ο καθένας, ωστόσο τα ισχύοντα passwords αυτή τη στιγμή είναι αυτά που είχαν επιλέξει οι χρήστες έως τον Νοέμβριο του 2019. Παρακαλούνται όλα τα μέλη της Πολυτεχνικής Κοινότητας να ενεργήσουν σύμφωνα με τις παρακάτω επιλογές:

  1. Αν δεν έχετε αλλάξει password από το Νοέμβριο του 2019 και μετά ή θυμάστε το password που είχατε το Νοέμβριο του 2019, είστε έτοιμοι και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες που απαιτούν ιδρυματικό authentication, πλην του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

  2. Αν είστε φοιτητές που εγγραφήκατε στο Ίδρυμα από τις αρχές του 2020 και μετά, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το προσωπικό του Μηχανογραφικού Κέντρου (ΜΚ), διότι εκκρεμεί η επανασύνδεση των λογαριασμών σας στο σύστημα, για να ταυτοποιηθείτε και να σας δοθεί ένα προσωρινό password. Στη συνέχεια, μέσω της σελίδας pwd.tuc.gr, θα επιλέξετε όποιο password προτιμάτε και θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες που απαιτούν ιδρυματικό authentication, πλην του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

  3. Αν δεν θυμάστε το password που είχατε το Νοέμβριο του 2019, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το προσωπικό του Μηχανογραφικού Κέντρου (ΜΚ) για να ταυτοποιηθείτε και να σας δοθεί ένα προσωρινό password. Στη συνέχεια, μέσω της σελίδας pwd.tuc.gr, θα επιλέξετε όποιο password προτιμάτε και θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες που απαιτούν ιδρυματικό authentication, πλην του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Για απορίες και προβλήματα μπορείτε να απευθύνεστε στο προσωπικό του Μηχανογραφικού Κέντρου (ΜΚ) καθημερινά από τις 8πμ στα τηλέφωνα 2821037400, 2821037571 και μέσω του Zoom Demo Room.

Εγγραφές εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020-2021 και δηλώσεις μαθημάτων.

  • 1
  • Συντάχθηκε 19-02-2021 12:43 από Athenaki Dimitra Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: athenaki<στο>isc.tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Κύρια: υπάλληλος. Άλλες ιδιότητες: απόφοιτος ΜΔΕ/Διδ. ΜΠΔ, απόφοιτος προπτυχιακός ΜΠΔ

    Η περίοδος εγγραφής και δήλωσης μαθημάτων των προπτυχιακών φοιτητών του Ιδρύματος για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021 αρχίζει την Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021, 00:00, και ολοκληρώνεται την Κυριακή 7 Μαρτίου 2021, 23:59.

    Η περίοδος δηλώσεων είναι κοινή για όλες τις Σχολές του Ιδρύματος. Καλείστε να δηλώσετε τα μαθήματά σας έγκαιρα και μέσα σε αυτή τη χρονική περίοδο.

    Η εγγραφή στο εξάμηνο και δήλωση μαθημάτων γίνεται μόνον ηλεκτρονικά μέσω του ηλεκτρονικού portal των φοιτητών στο φοιτητολόγιο,

    https://students.tuc.gr

    δίνοντας το ιδρυματικό Όνομα Χρήστη (username) και τον Κωδικό Πρόσβασης (password) που έχετε ήδη αποκτήσει ως ενεργοί φοιτητές του Ιδρύματος από το Μηχανογραφικό Κέντρο.

    Με την επιτυχή αποστολή της δήλωσης, θα λαμβάνετε στο ιδρυματικό email σας (username@isc.tuc.gr) αποδεικτικό δήλωσης. Η μη λήψη αποδεικτικού στο ιδρυματικό email σας σημαίνει ότι δεν έχει αποσταλεί η δήλωσή σας και θα πρέπει να φροντίσετε να ολοκληρώσετε την αποστολή της. Η δήλωση μπορεί να τροποποιηθεί και να αποσταλεί όσες φορές χρειάζεται μέχρι και τη λήξη της περιόδου δηλώσεων.

    Εγγραφή στο εξάμηνο οφείλουν να κάνουν και όσοι φοιτητές έχουν περατώσει τα μαθήματα, χωρίς να δηλώσουν κάποιο μάθημα. Υπενθυμίζεται ότι η εγγραφή στους ιστοχώρους μαθημάτων (eclass, courses, moodle, κλπ.) εξυπηρετεί μόνο εσωτερικές ανάγκες των μαθημάτων και των εργαστηρίων και δεν αντικαθιστά σε καμία περίπτωση την παραπάνω διαδικασία εγγραφής και δήλωσης μαθημάτων στο φοιτητολόγιο.

    Χωρίς την παραπάνω διαδικασία εγγραφής στο εξάμηνο και δήλωσης μαθημάτων, οι φοιτητές δεν μπορούν να παραλάβουν συγγράμματα από το σύστημα "Εύδοξος", ούτε να λάβουν μέρος στις εξετάσεις των μαθημάτων, ούτε να βαθμολογηθούν.

    Για οποιαδήποτε απορία απευθυνθείτε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φοιτητών ή στη Γραμματεία της Σχολής σας.

    Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη διάδοση του μηνύματος και στους συμφοιτητές σας.

    Να είσαστε όλοι καλά και καλό ακαδημαϊκό εξάμηνο.

    Από την Διεύθυνση Ακαδημαϊκών Θεμάτων


  • 1
© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012