Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Γενικευμένο τεχνικό πρόβλημα στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πολυτεχνείου Κρήτης

Από τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης, 4/5, υπάρχει γενικευμένο τεχνικό πρόβλημα σε υπολογιστικά συστήματα του Πολυτεχνείου Κρήτης. Επηρεάζεται μεγάλο πλήθος ηλεκτρονικών υπηρεσιών, και ιδιαίτερα υπηρεσίες που απαιτούν αυθεντικοποίηση χρηστών (απαιτούν δηλαδή τη σύνδεση με όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης). Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και όλες τις υπηρεσίες που κάνουν χρήση των κωδικών του Μηχανογραφικού Κέντρου. Το προσωπικό της Διεύθυνσης εργάζεται για την όσο το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση των υπηρεσιών και θα σας κρατάμε ενήμερους. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και ευχαριστούμε πολύ για την κατανόησή σας.


Ενημέρωση: Πέμπτη 6 Μαΐου 2021

Το πρόβλημα εντοπίζεται σε δύο εξυπηρετητές (servers), οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση των χρηστών (active directory) και για το κεντρικό σύστημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των χρηστών (exchange server). Οι συγκεκριμένοι εξυπηρετητές έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας και οι υπηρεσίες που προσφέρουν έχουν καταστεί αυτή τη στιγμή ανενεργές. Το γεγονός αυτό επίσης επηρεάζει την πλειονότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Πολυτεχνείου Κρήτης (forum, eclass, moodle, zoom, φοιτητολόγιο, Εύδοξος, Ακαδημαϊκή Ταυτότητα, ΑΠΕΛΛΑ, wifi, vpn, ...), αν και οι ίδιες δεν έχουν επηρεαστεί, καθώς για την πρόσβαση σε αυτές απατείται η ταυτοποίηση / πιστοποίηση (authentication) των χρηστών. Αυτή τη στιγμή, το προσωπικό της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών, Δικτύων και Υπολογιστικής Υποδομής εργάζεται για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση της λειτουργίας των δύο υπηρεσιών σε νέους servers, αξιοποιώντας αντίγραφα ασφαλείας.

EURECA-PRO, 3η διαδικτυακή διάλεξη

  • 1
  • 1
© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012