Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

02
Οκτ

Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας Κουτσούμπα Δημητρίου -Σχολή ΑΡΜΗΧ
Κατηγορία: Παρουσίαση Ερευνητικής Εργασίας  
ΤοποθεσίαΓ1 - Σχεδιαστήρια ΑΡΜΗΧ και Εργαστήρια
Ώρα02/10/2019 16:00 - 17:00

Περιγραφή:

Ονοματεπώνυμο:ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ
2 Οκτωβρίου  2019
Σχεδιαστήριο 2ου έτους

Τίτλος:ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
[ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ & ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ]

Title:FROM THE AIRPORT TO CITY – AIRPORT
[HISTORICAL CONTEXT & MODERN APPROACHES]

Εξεταστική Επιτροπή
Επίκ. Καθ.:Γιαννούδης Σωκράτης
Επικ.Καθ.:Διμέλλη Δέσποινα
Αναπλ.καθ.:Τσακαλάκης Δημήτριος

Περίληψη

Η εργασία αυτή μελετά τη σχέση αεροδρομίου και πόλης εστιάζοντας στα σύγχρονα μοντέλα ανάπτυξης του ευρύτερου χώρου του αεροδρομίου και τη σχέση που αναπτύσσουν με την πόλη. Αρχικά προσδιορίζεται το τι περιγράφει ο όρος αεροδρόμιο – τι λειτουργίες περιλαμβάνει αεροπορικές και μη – και πως ο όρος αυτός έχει διευρυνθεί με την πάροδο του χρόνου. Στη συνέχεια, αφού τονιστεί η σημασία του δικτύου μεταφορών στην ανάπτυξη της πόλης – και λαμβάνοντας υπόψιν και την πρωτοκαθεδρία των αερομεταφορών στη σύγχρονη εποχή – μελετώνται τα σύγχρονα μοντέλα ανάπτυξης αεροδρομίων σε σχέση με την πόλη. Εξετάζονται λοιπόν τα συστήματα Airport-city, Aerotropolis, Airport-corridor, Airea και Airport urbanism. Μέσα από τα παραπάνω μοντέλα ανάπτυξης και από τα παραδείγματα διαφαίνεται και η αμφίπλευρα τροφοδοτούμενη σχέση μεταξύ αεροδρομίου και πόλης, μελετώνται οι συνέπειες της εφαρμογής των δομών αυτών και σκιαγραφούνται τα προβλήματα που προκύπτουν. Τέλος, γίνεται αναφορά στη σημασία της ένταξης του σχεδιασμού του αεροδρομίου στο πολεοδομικό και ρυθμιστικό σχέδιο σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Αυτή την αντίληψη στηρίζουν και οι θεωρίες και τα παραδείγματα που έχουν χρησιμοποιηθεί, όπως το μοντέλο του Feeder Airport και της mini Aerotrop¬olis, και τη σχέση που τελικά έχει το αεροδρόμιο με την παγκοσμιοποιημένη πό
Abstract

This paper studies the relationship between the airport and the city, focusing on the modern development models of the airport's wider area and the relationship they are developing with the city. Initially, what is the term airport - what functions includes air and non - air - is described and how this term has widened over time. Then, having emphasized the importance of the transport network to the development of the city - and considering the dominance of aviation in modern times - modern aerodrome development models are being studied in relation to the city. Therefore, Airport-City, Aerotropolis, Airport-corridor, Airea and Airport urbanism are being considered. Through the above development models and from the examples, there is also a bi-directional link between airport and city, the implications of the implementation of these structures are studied and the problems that arise are outlined. Finally, reference is made to the importance of integrating airport design into the urban and regulatory plan at local and national level. This perception is supported by the theories and examples that have been used, such as the model of Feeder Airport and mini Aerotropolis, and the affiliation that the airport has with the globalized city

 

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012