Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin
Προβολή ημερολογίου Προβολή ημερολογίου
Προβολή λίστας Προβολή λίστας
iCal - Εκδηλώσεις μήνα iCal - Εκδηλώσεις μήνα
iCal - Εκδηλώσεις 6 μηνών iCal - Εκδηλώσεις 6 μηνών
RSS - Εκδηλώσεις μήνα RSS - Εκδηλώσεις μήνα
RSS - Εκδηλώσεις 6 μηνών RSS - Εκδηλώσεις 6 μηνών

01
Μαρ

Παρουσίαση Διπλωματικής εργασίας κ.Ταγκλή Κωνσταντίνας - Σχολή ΑΡΜΗΧ
Κατηγορία: Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας  
ΤοποθεσίαΓ1 - Σχεδιαστήρια ΑΡΜΗΧ και Εργαστήρια
Ώρα01/03/2023 20:00 - 21:00

Περιγραφή:

Ονοματεπώνυμο:ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΤΑΓΚΛΗ

Τίτλος:Οπτικοποιώντας το φαντασιακό : Χωρικές ποιητικές στον Νευρομάντη
 Title:Visualizing the imaginary: Spatial poetics in Neuromancer

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023, 20.00 μ.μ.
Σχεδιαστήριο 4ου έτους ΑΡΜΗΧ (Γ1.003)

Εξεταστική Επιτροπή

Καθηγητής :Ουγγρίνης Κωνσταντίνος Αλκέτας (επιβλέπων)
Επίκουρος καθηγητής :Κακάβας Σπυρίδων 
Επίκουρη καθηγήτρια:Καραγιάννη Άννα 

Περίληψη

Η διπλωματική αυτή εργασία, υιοθετεί στο επίκεντρό της τον σχεδιασμό περιβαλλόντων εικονικής πραγματικότητας. Σκοπός της είναι η μεταφορά του δυστοπικού, μελλοντικού κόσμου στον οποίο διαδραματίζεται το βιβλίο Neuromancer του William Gibson (1984). Ακολουθώντας την χωρική πορεία που ορίζει ο συγγραφέας, γίνεται προσπάθεια για την απεικόνιση τεσσάρων κόσμων · δύο που βασίζονται σε πόλεις που ήδη υπάρχουν και δύο σε περιβάλλοντα που φαντάζεται εξ ολοκλήρου ο Gibson:
α. Της μελλοντικής Chiba, προαστίου του Τόκυο, στο οποίο επικρατεί κυβερνοπάνκ (cyberpunk) αισθητική
β. Της μελλοντικής Istanbul, η οποία κατά τον Gibson διανύει μια περίοδο μετα-ατμοκεντρική (post-steampunk).
γ. Του Freeside, μιας πόλης-διαστημικού σταθμού που φέρει ουτοπικά στοιχεία κι απευθύνεται στον εύπορο κόσμο της Γης.
δ. Του Cyberspace που είναι ο εικονικός χώρος-δημιούργημα δύο οντοτήτων τεχνητής νοημοσύνης.
Η εργασία έχει ως απώτερο στόχο, να κατανοήσει ποια είναι τα στοιχεία διαφοροποίησης που προσδίδουν την ταυτότητα κάθε κόσμου και να αποτυπώσει την ιδιαίτερη χαρακτηριστική αίσθηση του κάθε ένα από αυτούς.

Λέξεις κλειδιά:

Σχεδιασμός περιβάλλοντος | Environment Design [video gaming]
Δυνητική Πραγματικότητα | Virtual Reality 
Επιστημονική Φαντασία | Science Fiction
Ταυτότητα Χώρου | Spatial Identity
Τεχνητή Νοημοσύνη | Artificial Intelligence
 

Προσθήκη στο ημερολόγιό μου
© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012