Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin
Προβολή ημερολογίου Προβολή ημερολογίου
Προβολή λίστας Προβολή λίστας
iCal - Εκδηλώσεις μήνα iCal - Εκδηλώσεις μήνα
iCal - Εκδηλώσεις 6 μηνών iCal - Εκδηλώσεις 6 μηνών
RSS - Εκδηλώσεις μήνα RSS - Εκδηλώσεις μήνα
RSS - Εκδηλώσεις 6 μηνών RSS - Εκδηλώσεις 6 μηνών

23
Ιουλ

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. Μαραγκουδάκη Δημητρίου, Σχολή ΜΠΔ
Κατηγορία: Παρουσίαση Μεταπτυχιακής Εργασίας   ΜΠΔ  
Τοποθεσία
Ώρα23/07/2021 12:00 - 12:30

Περιγραφή:

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 

Ονοματεπώνυμο: Μαραγκουδάκης Δημήτριος

Αριθμός Μητρώου:              2018019013

 

Θέμα

Τίτλος στα Ελληνικά:            Ανάλυση SWOT και στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ σε εκπτωτική αλυσίδα υπεραγορών

Τίτλος στα Αγγλικά:            SWOT analysis and digital marketing strategies in a discount supermarket                 chain

 

Επιτροπή:

Επιβλέπων:     Γρηγορούδης Ευάγγελος

Πρώτο Μέλος:            Ματσατσίνης Νικόλαος

Δεύτερο Μέλος: Κρασαδάκη Ευαγγελία

 

Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:          

Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στην ανάλυση SWOT και στις μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ, που πρόκειται να ακολουθήσει μια νεοεισερχόμενη εταιρεία discount σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Θα θελήσουμε να διερευνήσουμε ποιο είναι το νέο περιβάλλον των αλυσίδων αυτών, ιδίως μετά την τελευταία οικονομική κρίση. Η κρίση αυτή θα ελέγξουμε αν έχει μεταβάλλει τις συνήθειες των καταναλωτών. Θα κάνουμε μια αναδρομή στον χώρο των discount σούπερ μάρκετ και θα καθορίσουμε ποιοι είναι οι στόχοι της παρούσας εργασίας.

Στην συνέχεια, θα ορίσουμε τι είναι ψηφιακό μάρκετινγκ καθώς και ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα είδη που υπάρχουν. Θα κάνουμε μια ιστορική αναδρομή στο ψηφιακό μάρκετινγκ και πως αυτό εξελίχθηκε στον χρόνο ενώ παράλληλα θα προσπαθήσουμε να ορίσουμε πως μετράτε η αποτελεσματικότητα που έχει.

Στη πορεία της εργασίας, θα αναφερθούμε στις στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ποια είναι τα επίπεδα και οι παράγοντες επιρροής ενώ θα αναφερθούμε και στις διαδικασίες του στρατηγικού σχεδιασμού. Θα γίνει ορισμός της ανάλυσης SWOT και PEST, θα παρουσιαστεί το μίγμα μάρκετινγκ καθώς και η τμηματοποίηση, διαφοροποίησης και τοποθέτησης.

Επιπροσθέτως, θα παρουσιάσουμε τον όμιλο MERE. Θα πραγματοποιήσουμε την ανάλυση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος καθώς επίσης τους στόχους και την στρατηγική που έχει ο όμιλος με σκοπό να προβούμε στην ανάπτυξη του ψηφιακού σχεδίου μάρκετινγκ.

Τέλος, θα γίνει παράθεση των συμπερασμάτων και των μελλοντικών επεκτάσεων.

​​​​​​​Ημερομηνία Εξέτασης

Ημέρα/Μήνας/Έτος:             23/7/2021

Ώρα:                       12:00

 

​​​​​​​Χώρος Εξέτασης

Αίθουσα: Meeting ID: 926 9788 0487 Password: 368113

Κτίριο:    https://tuc-gr.zoom.us/j/92697880487?pwd=dVFKOXBGNHFvWDkxWldScWpaVE92QT09

 

 

Προσθήκη στο ημερολόγιό μου
© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012