Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

17
Οκτ

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. Αντωνόπουλου Χαράλαμπου, Σχολή ΜΠΔ
Κατηγορία: Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας   ΜΠΔ  
ΤοποθεσίαΔ5 - Κτίριο ΜΠΔ, Δ5.008
Ώρα17/10/2019 12:30 - 13:00

Περιγραφή:

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 

Ονοματεπώνυμο:   ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ………………………………………

Αριθμός Μητρώου:              2011010026………………………………………

 

Θέμα

Τίτλος στα Ελληνικά:            ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ:ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΜΜΕ………………………………………

 

Επιτροπή:

Επιβλέπων:     ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΤΣΑΤΣΙΝΗΣ………………………………………

Πρώτο Μέλος:            ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ………………………………………

Δεύτερο Μέλος: ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ            …………………….………….……

      •  

Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:           Στις μέρες μας για να θεωρείται μια εταιρεία επιτυχημένη θα πρέπει να στηρίζεται στο τρίπτυχο μείωση κόστους, πιο γρήγορη και καλύτερη λήψη αποφάσεων και λανσάρισμα νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα μπορεί να μένει ανταγωνιστική στις αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς και να έχει κέρδος από τις δραστηριότητες της. Για αυτό το λόγο, σχεδόν κάθε εταιρεία θα πρέπει να διαθέτει εξειδικευμένο προσωπικό που θα ασχολείται με την καταγραφή και ανάλυση της πληθώρας των δεδομένων που είναι διαθέσιμα τόσο στην ίδια όσο και στην αγορά, προκειμένου μέσω της αξιοποίησης τους να είναι σε θέση να επιτύχει τους στρατηγικούς της στόχους. Δυστυχώς στην Ελλάδα, οι ΜΜΕ στερούνται γνώσης αλλά και η αγορά δεν διαθέτει κατάλληλα εκπαιδευμένα στελέχη στον τομέα αυτό.

Ο όρος μεγάλα δεδομένα (big data) υπάρχει για χρόνια αλλά μόνο προσφάτως οι επιχειρήσεις άρχισαν να κατανοούν ότι η αξιοποίηση των μεγάλων δεδομένων που έχουν στη διάθεσή τους ή μπορούν να αποκτήσουν μπορεί να τους αποφέρει τεράστια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Από τον τομέα της υγείας, των επιχειρήσεων, του τουρισμού, της εξυπηρέτησης πελατών, κοκ., όλοι χρησιμοποιούν τεχνικές ανάλυσης μεγάλων δεδομένων (big data and business analytics) με σκοπό την διαμόρφωση πολιτικών εξυπηρέτησης των πελατών αλλά και εξυπνότερες επιχειρηματικές κινήσεις και εύρεση νέων ευκαιριών.

Στόχος, της εργασίας είναι η διαμόρφωση ενός οδηγού εφαρμογής στις ΜΜΕ, που να παρουσιάζει τις βασικές έννοιες και τα οφέλη που αυτές θα έχουν, να δείχνει τη σημασία των τεχνικών ανάλυσης δεδομένων για τις εταιρείες, να παρουσιάζει ένα οδηγό εφαρμογής και αξιοποίησης τους, τα εργαλεία ανάλυσης και να παραθέσει κάποια παραδείγματα επιτυχούς διαχείρισης τους από διάφορους οργανισμούς.………………………………………

 

​​​​​​​Ημερομηνία Εξέτασης

Ημέρα/Μήνας/Έτος:  17/10/2019………………………………………

Ώρα:       …12:30……………………………………

 

​​​​​​​Χώρος Εξέτασης

Αίθουσα:               …ΕΡΓΑΣΥΑ……………………………………

Κτίριο:    Δ5:008………………………………………

 

 

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012