13
Οκτ

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. Λουτράρη Ειρήνης, Σχολή ΜΠΔ
Κατηγορία: Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας   ΜΠΔ  
Τοποθεσία
Ώρα13/10/2020 13:00 - 13:30

Περιγραφή:

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 

Ονοματεπώνυμο: Λουτράρη Ειρήνη

Αριθμός Μητρώου: 2013010011

 

Θέμα

Τίτλος στα Ελληνικά: Ανάλυση ικανοποίησης πελατών στην αγορά των αναψυκτικών

Τίτλος στα Αγγλικά: Customer satisfaction analysis in the beverage market

 

Επιτροπή:

Επιβλέπων: Γρηγορούδης Ευάγγελος, Καθηγητής

Πρώτο Μέλος:            Τσαφαράκης Στυλιανός, Επίκ. Καθηγητής

Δεύτερο Μέλος: Κρασαδάκη Ευαγγελία, ΕΔΙΠ       

 

Περίληψη

Ανάλυση ικανοποίησης πελατών στην αγορά των αναψυκτικών

 

Οι εξελίξεις των τελευταίων δεκαετιών έχουν οδηγήσει αρκετές επιχειρήσεις στο συμπέρασμα ότι συχνά η ποιότητα είναι η βασική και η πιο αποτελεσματική προϋπόθεση της επιτυχίας. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, θα εξεταστεί αναλυτικά η έννοια της ποιότητας με έμφαση στον κλάδο των αναψυκτικών και θα προσδιοριστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών.

 

Στην προσπάθεια αυτή θα πραγματοποιηθεί έρευνα ικανοποίησης των καταναλωτών συγκεκριμένης εταιρείας του κλάδου των αναψυκτικών. Βασικό εργαλείο για την ανάλυση των δεδομένων της έρευνας θα αποτελέσει η πολυκριτήρια μέθοδος MUSA (Multicriteria Satisfaction Analysis). Τα αποτελέσματα της μεθόδου είναι σε θέση να προσδιορίσουν το επίπεδο ικανοποίησης και το βαθμό σημαντικότητας των επιμέρους χαρακτηριστικών του προϊόντος, καθώς και το επίπεδο απαιτητικότητας των πελατών. Επίσης, τα αποτελέσματα της μεθόδου MUSA θα εστιαστούν στον προσδιορισμό των δυνατών και αδύνατων σημείων της εξεταζόμενης μάρκας.

 

Επιπρόσθετα, στα πλαίσια της έρευνας θα γίνει μια συγκριτική ανάλυση της εκτιμώμενης και της εκφρασμένης σημαντικότητας των χαρακτηριστικών του προϊόντος με στόχο την ανάπτυξη διαγραμμάτων διπλής σημαντικότητας και την εφαρμογή του μοντέλου του Kano. Η εκτιμώμενη σημαντικότητα θα υπολογιστεί από τη μέθοδο MUSA, ενώ για το υπολογισμό της εκφρασμένης σημαντικότητας θα χρησιμοποιηθούν μέθοδοι με βάση την κατάταξη, όπως ROC (Rank-Order Centroid), RR (Rank-Reciprocal), και RS (Rank-Sum). Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα είναι σε θέση να προσδιορίσουν διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ για τα επιμέρους χαρακτηριστικά του προϊόντος.

 

Ημερομηνία Εξέτασης

Ημέρα/Μήνας/Έτος:  13/10/2020

Ώρα: 13.00

 

​​​​​​​Χώρος  Εξέτασης

Η παρουσίαση θα γίνει με τηλεδιάσκεψη

https://tuc-gr.zoom.us/j/81475822105?pwd=amprQ2N5Ynk2cTNqMVhScUd6dFNXZz09

 

 

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012