Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

12
Σεπ

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. Μαρκαντωνάκης Βασίλειος, Σχολή ΜΠΔ
Κατηγορία: Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας   ΜΠΔ  
ΤοποθεσίαΔ5 - Κτίριο ΜΠΔ, Δ5.104
Ώρα12/09/2018 11:00 - 12:00

Περιγραφή:
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Ονοματεπώνυμο: ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Αριθμός Μητρώου: 2016019020

Θέμα
Τίτλος στα Ελληνικά: Ολοκληρωμένος Έλεγχος Κυκλοφοριακής Ροής σε Αυτοκινητόδρομους
με χρήση Μεταβλητών Ορίων Ταχύτητας και Ελέγχου Αλλαγών Λωρίδας
Τίτλος στα Αγγλικά : Integrated Traffic Control for Motorways using Variable Speed Limits
and Lane Change Control Actions

Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ
Πρώτο Μέλος: ΜΑΡΚΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
Δεύτερο Μέλος: ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΣ
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

Η καθημερινή κυκλοφοριακή συμφόρηση στους αυτοκινητόδρομους έχει αρνητικό αντίκτυπο στο σύστημα μεταφορών, οδηγώντας σε μεγαλύτερους χρόνους ταξιδιού και χαμηλότερες ταχύτητες σε δίκτυα αυτοκινητοδρόμων σε όλο τον κόσμο. Στην παρούσα διπλωματική εργασία προτείνονται δύο καινοτόμες στρατηγικές ελέγχου, προκειμένου να μετριαστούν αυτά τα φαινόμενα.
Η πρώτη στρατηγική επικεντρώνεται στον έλεγχο της ροής κυκλοφορίας με χρήση μεταβλητών ορίων ταχύτητας. Η δεύτερη στρατηγική επικεντρώνεται στον έλεγχο αλλαγής λωρίδας χρησιμοποιώντας ένα νόμο ελέγχου ανατροφοδότησης.

Ένας υποθετικός αυτοκινητόδρομος με σημείο στένωσης (bottleneck) έχει διαμορφωθεί μέσω ενός προσομοιωτή μικροσκοπικής κυκλοφορίας πολλαπλών οχημάτων, για να διερευνηθεί η αποτελεσματικότητα των προτεινόμενων στρατηγικών. Θεωρείται ότι και οι δύο στρατηγικές λειτουργούν ταυτόχρονα, όπου τα όρια μεταβλητής ταχύτητας εγγυώνται ότι η ροή κυκλοφορίας που προσεγγίζει το σημείο στένωσης (bottleneck) δεν υπερβαίνει την ικανότητα του σημείου στένωσης και ο κατάλληλος έλεγχος αλλαγής λωρίδας προϋποθέτει ότι ορισμένα οχήματα εξοπλισμένα με συστήματα αυτοματισμού και επικοινωνίας, μπορούν να δεχθούν και να εκτελέσουν συγκεκριμένες εντολές ή συστάσεις για αλλαγή λωρίδας.


Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά :

Daily traffic congestion brings a negative impact to the transportation system, leading to longer travel times and lower speeds on motorway networks around the world. Innovative control strategies are suggested in this master thesis in order to mitigate these phenomena.

Two feedback control strategies are proposed. The first one is Mainstream Traffic Flow Control using Variable Speed Limits as an actuator. The second one is appropriate Lane Change Control Actions using a feedback control law.

A hypothetical motorway stretch will be modelled through a microscopic multilane traffic flow simulator to investigate the effectiveness of the proposed strategies.

It is assumed that both strategies are operating simultaneously, where Variable Speed Limits guarantee that the flow approaching the bottleneck location is not exceeding the overall capacity of the bottleneck and appropriate lane changing control assumes that some vehicles equipped with vehicle automation and communication systems are capable of receiving and executing specific lane-changing orders or recommendations.


Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: 12/09/2018
Ώρα: 11:00

Χώρος Εξέτασης
Αίθουσα: Δ5.104
Κτίριο: Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012