Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. Μαυρομάτη Ιωάννη, Σχολή ΜΠΔ

  • Συντάχθηκε 22-02-2023 13:44 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 24/02/2023 11:00
    Λήξη: 24/02/2023 12:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

     

    Ονοματεπώνυμο: Μαυρομάτης Ιωάννης

    Αριθμός Μητρώου: 2013010110

     

    Θέμα

    Τίτλος στα Ελληνικά: Ανάλυση ανταγωνισμού ηλεκτρονικών καταστημάτων με βάση την μεθοδολογία πολυκριτήριας ανάλυση καταναλωτικών προτιμήσεων MARKEX και αλγόριθμων εξόρυξης δεδομένων

    Τίτλος στα Αγγλικά:Online store competition analysis based on the multi-criteria methodology analysis of MARKEX consumer preferences and data mining algorithms

     

    Εξεταστική Επιτροπή:

    Επιβλέπων: Καθηγητής Νικόλαος Ματσατσίνης

    Πρώτο Μέλος: Καθηγητής Ευάγγελος Γρηγορούδης

    Δεύτερο Μέλος: Αναπλ. Καθηγητής Στέλιος Τσαφαράκης

     

    Περίληψη

    Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά:

    Η συγκριτική αξιολόγηση ηλεκτρονικών καταστημάτων και η εκπόνηση μελέτης ανταγωνισμού με βάση την συμπεριφορά των καταναλωτών είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα θέματα. Ο συνδυασμός πολυκριτήριων μεθοδολογιών και εξόρυξης δεδομένων, αποτελούν ένα πολλά υποσχόμενο ερευνητικό πεδίο στην ανάλυση της συμπεριφοράς καταναλωτών. Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να πραγματοποιηθεί έρευνα αγοράς για την μέτρηση και ανάλυση των καταναλωτικών προτιμήσεων όσον αφορά τα ηλεκτρονικά καταστήματα (π.χ. Kotsovolos, Plaisio). Αρχικά, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου και έπειτα θα γίνει ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών μέσω εφαρμογής της πολυκριτήριας μεθοδολογίας MARKEX, καθώς και τμηματοποίηση μέσω της ανάλυσης κριτηρίων και αλγόριθμων εξόρυξης δεδομένων (k-means, κα) για την ανάλυση ανταγωνισμού της αγοράς, τον υπολογισμό μεριδίων και την προσομοίωση της αγοράς και τέλος την επιλογή στρατηγικών για τις εμπλεκόμενες επιχειρήσεις. Μέσα από την παρούσα διπλωματική θα προκύψουν σημαντικά συμπεράσματα που θα σχετίζονται με τον τρόπο συμπεριφοράς της εκάστοτε ομάδας καταναλωτών, καθώς και θα καθοριστούν τα κριτήρια που επηρεάζουν τις αγοραστικές επιλογές της.

     

    Ημερομηνία Εξέτασης

    Ημέρα/Μήνας/Έτος: 24/2/2023

    Ώρα: 11:00

    Χώρος Εξέτασης

    Topic: Αίθουσα Εξέτασης Διατριβών/Διπλωματικών Join Zoom Meeting: https://tuc-gr.zoom.us/j/96107091956?pwd=L0hUSXpZcDEwOUt2MFJkckhQUjI0Zz09

    Meeting ID: 961 0709 1956

    Password: 360653



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012