Συντάχθηκε 27-01-2025 10:49
Ενημερώθηκε:
27-01-2025 10:50
Τόπος:
Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
Έναρξη: 28/01/2025 11:00
Λήξη: 28/01/2025 12:00
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2025, 11:00
zoom link: https://tuc-gr.zoom.us/j/5916495419?pwd=SE9NanFkcEJ2aURHSERMQUlrenJCZz09 Meeting ID: 591 649 5419 Password: 075522
Ονοματεπώνυμο: ΤΣΙΚΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Θέμα: Μελέτη μετατροπής μίας συμβατικής μοτοσικλέτας σε ηλεκτρική.
Title: A study on the conversion of a conventional motorcycle into a fully electric vehicle.
Εξεταστική Επιτροπή
- ΤΣΟΥΡΒΕΛΟΥΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Καθηγητής (επιβλέπων)
- ΔΟΪΤΣΙΔΗΣ ΕΛΕΥΘEΡΙΟΣ, Επίκουρος Καθηγητής
- ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ, ΕΔΙΠ
Περίληψη:
Η εν λόγω εργασία έχει στόχο την παρουσίαση της μετατροπής μίας συμβατικής μοτοσικλέτας σε αμιγώς ηλεκτρική. Αρχικά, γίνεται αναφορά στις υπάρχουσες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, καθώς επίσης και στο νομικό πλαίσιο της Ελλάδος, σύμφωνα με το οποίο καθίσταται εφικτή μια τέτοια μετατροπή. Σε δεύτερο στάδιο παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά και οι σχεδιαστικοί περιορισμοί που προκύπτουν από την αρχική (συμβατική) μοτοσυκλέτα αλλά και ο προσδιορισμός των επιθυμητών τεχνικών χαρακτηριστικών στα οποία θα στηριχτεί η μετατροπή. Έπειτα, δίνεται έμφαση στα κύρια τμήματα μετατροπής (κινητήρας, συστοιχία μπαταριών, μετάδοση κίνησης κ.α.), στους λόγους που συνέβαλαν στην επιλογή τους, ενώ παρουσιάζονται και οι υπολογισμοί που στοιχειοθετούν τη σύγκλιση με τις τεχνικές προδιαγραφές. Τέλος, γίνεται μία οικονομική ανάλυση της μετατροπής με γνώμονα το κόστος και τη βιωσιμότητά της.
Abstract:
This work aspires to present the conversion of a conventional motorcycle to a fully electric one. First and foremost, reference is made to the existing technologies used in the development of electric motorcycles, as well as to the legal framework of Greece, according to which such a conversion is possible. What is more, the characteristics and design constraints arising from the original (conventional) motorcycle are presented, as well as the identification of the desired technical characteristics on which the conversion will be based. Furthermore, emphasis is placed on the main parts of the conversion (engine, battery pack, transmission, etc.), the reasons that contributed to their selection and the calculations that describe the technical specifications are presented. Last but not least, a financial analysis of the conversion is made based on its cost and sustainability.