Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Διαδικασία αξιολόγησης διδακτικού έργου για το εαρινό εξάμηνο 2024-2025
Αναγνώσεις: 888 / Συνδρομές: 1

  • Συντάχθηκε 01-05-2025 11:58 από Vice Rector Academics TUC Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: vice-rector-academic<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: υπάλληλος.

    Αγαπητά μέλη της Πολυτεχνικής Κοινότητας,

    Σας ενημερώνουμε ότι ξεκίνησε η διαδικασία αξιολόγησης του διδακτικού έργου για το εαρινό εξάμηνο 2024-2025 μέσω του πληροφοριακού συστήματος της ΜΟΔΙΠ QA https://qa.tuc.gr . 

    Η αξιολόγηση πραγματοποιείται με νέο κοινό ερωτηματολόγιο για όλες τις Σχολές του Ιδρύματος, το οποίο είναι δίγλωσσο (ελληνικά και αγγλικά), με στόχο να είναι πιο εύχρηστο και προσβάσιμο στους ξενόγλωσσους φοιτητές, κυρίως στους φοιτητές Erasmus.

    Η εν λόγω διαδικασία θα διαρκέσει έως και την Τρίτη 13/05/2025  για όλα τα μαθήματα του εαρινού εξαμήνου

    Για να συμπληρωθεί και να υποβληθεί η φόρμα αξιολόγησης για κάποιο μάθημα, έχουν σταλεί σε όλους τους εγγεγραμμένους φοιτητές αυτοματοποιημένα emails από το σύστημα, σχετικές οδηγίες και τυχαιοποιημένα tokens μιας χρήσης.

    Κάθε φοιτητής έχει λάβει ένα ξεχωριστό email για κάθε μάθημά που έχει δηλώσει. Σε περιπτώσεις συνδιδασκαλίας μαθήματος, θα συμπληρωθεί διαφορετικό ερωτηματολόγιο για κάθε διδάσκοντα. 

    Παρακαλούνται οι φοιτητές του ΠΚ να ελέγξουν τα ιδρυματικά τους email όπου θα αποσταλούν τα tokens και όλη η σχετική πληροφορία.

    Η διαδικασία αξιολόγησης μαθημάτων είναι απολύτως ανώνυμη, καθώς δεν διατηρούνται στοιχεία συσχέτισης των tokens και των φοιτητών, ούτε διατηρούνται άλλα στοιχεία ταυτοποίησης, που να επιτρέπουν την αποκάλυψη της ταυτότητας του φοιτητή.

    Κάθε token μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά και μόνο για το μάθημα στο οποίο αντιστοιχεί, πάντα εντός της χρονικής περιόδου αξιολόγησης.

    Οι διδάσκοντες δεν έχουν πρόσβαση σε μεμονωμένες αξιολογήσεις και δεν μετέχουν με οποιονδήποτε τρόπο στη διαδικασία αξιολόγησης.

    Καλούμε όλους τους φοιτητές να ανταποκριθούν και να λάβουν μέρος στη διαδικασία αξιολόγησης των μαθημάτων που παρακολούθησαν, συνεισφέροντας με αυτόν τον τρόπο στη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.

    Προσβλέπουμε και ευελπιστούμε στη θετική ανταπόκριση και συνεργασία σας. 

    Με εκτίμηση,

    Φώτιος Δ. Κανέλλος


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012