Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Αποκατάσταση της πρόσβασης στις υπηρεσίες του εκδότη Elsevier
Αναγνώσεις: 296 / Συνδρομές: 1

  • Συντάχθηκε 05-05-2025 15:39 από Maria Ntaountaki Πληροφορίες σύνταξης

    Email συντάκτη: mntaountaki<στο>tuc.gr

    Ενημερώθηκε: -

    Ιδιότητα: υπάλληλος.

    Σε συνέχεια της ενημέρωσης για την προσωρινή διακοπή της πρόσβασης σε υπηρεσίες του εκδότη Elsevier (Scopus και ScienceDirect) και κατόπιν επικοινωνίας του ΣΕΑΒ (Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών) με τον εκδότη, σας ενημερώνουμε ότι αποκαταστάθηκε η πρόσβαση στις ανωτέρω υπηρεσίες και στη δυνατότητα δημοσίευσης σε καθεστώς Ανοικτής Πρόσβασης. Ο εκδότης αναγνωρίζοντας τη μακροχρόνια συνεργασία με τον ΣΕΑΒ δεσμεύτηκε για την εξυπηρέτηση των ερευνητικών και ακαδημαϊκών αναγκών της χώρας και όλες οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες.

    Υπενθυμίζουμε ότι αναμένεται η υπογραφή των συμβάσεων με όλους τους εκδότες μέχρι τις 30/06/2025. Σε περίπτωση τροποποίησης του χρονοδιαγράμματος ή/και προβλημάτων πρόσβασης που θα προκύψουν από περαιτέρω καθυστερήσεις, θα ενημερωθείτε με νεότερο μήνυμα.

    Από τη Βιβλιοθήκη,

    Μαρία Νταουντάκη

     


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012