Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας κ.Πινήρου Αγγελικής -Χρυσοβαλάντου- Σχολή ΑΡΜΗΧ
Αναγνώσεις: 128 / Συνδρομές: 0

  • Συντάχθηκε 24-06-2025 14:47 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος: Γ1 - Σχεδιαστήρια ΑΡΜΗΧ και Εργαστήρια
    Έναρξη: 04/07/2025 19:00
    Λήξη: 04/07/2025 20:00

    Ονοματεπώνυμο:Αγγελική Χρυσοβαλάντου Πινήρου

    Τίτλος:Εμβυθιστικά περιβάλλοντα στο χώρο του μουσείου
    Title:Immersive environments in museum

    Παρασκευή 4 Ιουλίου 2025,  19.00μ.μ.
    Σχεδιαστηριο 1ου ετους

    Εξεταστική Επιτροπή

    Αναπληρωτής Καθηγητής Βαζάκας Αλέξανδρος - Θεοχάρης  (επιβλέπων)
    Καθηγητής Τσακαλάκης Δημήτριος  
    Επίκουρος Καθηγητής Ρότσιος Δημήτριος


    Περίληψη

    Το μουσείο και οι διάφορες μορφές και τυπολογίες του υπάρχουν εδώ και αρκετούς αιώνες. Μέσα σε αυτούς έχει αλλάξει τόσο η αρχιτεκτονική όσο και ο τρόπος παρουσίασης των εκθεμάτων του. Σήμερα έχουν ενταχθεί στον χώρο του σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό τα εμβυθιστικά περιβάλλοντα. Σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι να μελετήσει πως οι εμβυθιστικές τεχνολογίες και κατ’ επέκταση τα εμβυθιστικά περιβάλλοντα έχουν επηρεάσει τον χώρο του μουσείου  και αντίστροφα να διερευνήσει πως μπορεί ο αρχιτέκτονας να σχεδιάσει νέους χώρους μαζί με αυτές. Η έρευνα ξεκινάει μελετώντας την εξέλιξη της τυπολογίας του μουσείου από την αρχαιότητα μέχρι τα σύγχρονα και συνεχίζει κάνοντας μια ιστορική αναδρομή στις εμβυθιστικές τεχνολογίες. Τέλος μελετάται η επιρροή των εμβυθιστικών περιβαλλόντων στο χώρο του μουσείου, μέσα από μελέτες περίπτωσης όπως το Fresh Water Pavilion των NOX  και το Mori Building Digital Art των teamLab Borderless.

    Abstract 

    The museum, along with its various forms and typologies, has existed for several centuries. Throughout this time, both its architecture and the way exhibits are presented have evolved. Today, immersive environments have been incorporated into the museum space to a greater or lesser extent. The aim of this research project is to study how immersive technologies, and by extension immersive environments, have influenced the museum space, and conversely, to explore how architects can design new spaces that integrate these technologies. The research begins by studying the evolution of museum typology from antiquity to the present day and continues with a historical overview of immersive technologies. It then presents examples of museums that use analog means to create immersion. Finally, it explores the impact of immersive environments on museum spaces, with a focus on case studies such as the Fresh Water Pavilion by NOX and the Mori Building Digital Art Museum by teamLab Borderless.


     



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012