Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας κας Γεωργίας Δρετάκη - Σχολή ΗΜΜΥ
Αναγνώσεις: 313 / Συνδρομές: 0

  • Συντάχθηκε 16-07-2025 08:40 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: 16-07-2025 10:18

    Τόπος:
    Έναρξη: 21/07/2025 20:00
    Λήξη: 21/07/2025 21:00

     

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Γεωργίας Δρετάκη

    με θέμα
    Μοντελοποίηση Λειτουργίας Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Συνθήκες Μεγάλης Διείσδυσης Ηλεκτρικών Οχημάτων
    Electricity Market Modeling Under Large Penetration of Plug-In Electric Vehicles

    Εξεταστική Επιτροπή
    Αναπληρωτής Καθηγητής Φώτιος Κανέλλος (επιβλέπων)
    Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Πέππας
    Αναπληρωτής Καθηγητής Γεώργιος Τσεκούρας (ΠΑΔΑ)

    Περίληψη
    Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη μοντελοποίηση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην Κρήτη, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της υψηλής διείσδυσης ηλεκτρικών οχημάτων. Συγκεκριμένα, η μελέτη αυτή επιχειρεί να καθορίσει εκ νέου τα όρια της ηλεκτροκίνησης στο νησί, κάνοντας χρήση πραγματικών δεδομένων για τη συμπεριφορά των οδηγών, όπως οι χρόνοι στάθμευσης και φόρτισης, καθώς και η ικανότητα των ηλεκτρικών οχημάτων να επιστρέφουν ενέργεια στο δίκτυο μέσω της τεχνολογίας V2G. Επιπλέον, ενσωματώνονται δεδομένα σχετικά με τις παραγωγικές μονάδες της Κρήτης και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας του νησιού για την εξισορρόπηση του φορτίου και τη μείωση του κόστους ενέργειας. Για την ανάπτυξη του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό MATLAB το οποίο λαμβάνει υπόψη τον αντίκτυπο των ηλεκτρικών οχημάτων στην προσφορά ενέργειας, σε συνδυασμό με τις συμβατικές μονάδες ηλεκτροπαραγωγής και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

    Abstract 
    This thesis examines the modeling of the electricity market in Crete, particularly in the context of high penetration of electric vehicles. Specifically, this study attempts to redefine the limits of electrification on the island by making use of real data on driver behavior such as parking and charging times, as well as the ability of electric vehicles to return energy to the grid via V2G technology. In addition, data on Crete’s generation plants and the island’s renewable energy sources are incorporated to balance load and reduce energy costs. The model was developed using MATLAB software that takes into account the impact of electric vehicles on energy supply in combination with conventional power plants and renewable energy sources. 

    Meeting ID: 967 9366 0015
    Password: 397905

     

     

     


© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012