Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. ΣΑΧΙΝΙΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, Σχολή ΜΠΔ
Αναγνώσεις: 173 / Συνδρομές: 0

  • Συντάχθηκε 16-07-2025 14:51 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 16/07/2025 17:30
    Λήξη: 16/07/2025 18:30

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

     

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2025, 17:30
    https://tuc-gr.zoom.us/j/94275950624?pwd=n9pmUNJPd9WiGySwBdHhmAwfukA23c.1

    Ονοματεπώνυμο: ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Θέμα: Βελτίωση της σχεδίασης αεραγωγού κυψέλης καυσίμου για την κίνηση ηλεκτρικού οχήματος

    Title: Improving fuel cell air duct design for electric vehicle propulsion

    Εξεταστική Επιτροπή

    • ΝΙΚΟΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, Καθηγητής (επιβλέπων)
    • ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής
    • ΔΕΛΗΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ, Καθηγητής

    Περίληψη

    Το αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αφορά στην βελτίωση της σχεδίασης του αεραγωγού κυψέλης καυσίμου ενός ηλεκτρικού αγωνιστικού οχήματος (της ομάδος TUCer του Πολυτεχνείου Κρήτης). Στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας αρχικά θα δημιουργηθεί ένα παραμετρικό μοντέλο της γεωμετρίας του συστήματος με τη χρήση του λογισμικού CATIA V5R20. Στη συνέχεια θα πραγματοποιηθούν προσομοιώσεις της ροής του αέρα ψύξης μέσα από το σύστημα και την κυψέλη καυσίμου, με τη χρήση του λογισμικού CFD ANSYS CFX για διαφορετικές διαμορφώσεις, ώστε να βελτιωθεί η απαγωγή θερμότητας από την κυψέλη καυσίμου και να επιτευχθεί ομοιόμορφο θερμοκρασιακό πεδίο στην έξοδο της κυψέλης. Τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων θα χρησιμοποιηθούν για την βελτίωση της σχεδίασης του συστήματος.

    Abstract

    The subject of this Diploma Thesis concerns the improvement of the design of the fuel cell air duct of an electric racing vehicle (of the TUCer team of the Technical University of Crete). In the framework of the diploma thesis, a parametric model of the system geometry will initially be created using the CATIA V5R20 software. Simulations of the cooling air flow through the system and the fuel cell will then be performed, using the CFD software ANSYS CFX for different configurations, in order to improve heat dissipation from the fuel cell and achieve a uniform temperature field at the cell outlet. The results of the simulations will be used to improve the system design.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012