Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. ΣΤΑΥΛΑ ΑΝΝΑΣ ΜΑΡΟΥΛΑ, Σχολή ΜΠΔ
Αναγνώσεις: 115 / Συνδρομές: 0

  • Συντάχθηκε 25-08-2025 12:58 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 27/08/2025 12:00
    Λήξη: 27/08/2025 13:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
    Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
    Διοίκηση Επιχειρήσεων
     

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2025, 12:00
    https://tuc-gr.zoom.us/j/81464611095?pwd=RXpTSlhzT0JqZkRJaWphcWhmR0JzUT09

    Ονοματεπώνυμο: ΣΤΑΥΛΑ ΑΝΝΑ ΜΑΡΟΥΛΑ

    Θέμα: Οι απόψεις των καταναλωτών για τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα διαφήμισης

    Title:

    Εξεταστική Επιτροπή

    • ΚΡΑΣΑΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΕΔΙΠ (επιβλέπων)
    • ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής
    • ΔΟΥΜΠΟΣ ΜΙΧΑΗΛ, Καθηγητής

    Περίληψη

    Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα διαφήμισης, αναδεικνύοντας τις προτιμήσεις, τις αντιλήψεις και τις στάσεις τους για τις διαφημίσεις που συναντούν στην ψηφιακή τους καθημερινότητα σε διάφορα ηλεκτρονικά μέσα, όπως ιστοσελίδες, κοινωνικά δίκτυα και e-mail. Πραγματοποιήθηκε έρευνα, η οποία επικεντρώθηκε στον τρόπο με τον οποίο αυτά τα μέσα επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς και τη στάση των καταναλωτών, με στόχο να αναλυθούν οι προτιμήσεις, οι αντιδράσεις και οι συμπεριφορές τους σε σχέση με τις διαφημίσεις που συναντούν στο διαδίκτυο και όλα αυτά σε σχέση με το φύλο και την ηλικία τους.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012