Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασίας κ. ΜΟΥΜΟΥΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Σχολή ΜΠΔ
Αναγνώσεις: 126 / Συνδρομές: 0

  • Συντάχθηκε 30-09-2025 10:00 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 02/10/2025 09:30
    Λήξη: 02/10/2025 10:30

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

     

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2025, 9:30
    https://tuc-gr.zoom.us/j/9767519446?pwd=UWtMbFRhZEdOMUg5ckUxOXJ0T1NpZz09

    Ονοματεπώνυμο: ΜΟΥΜΟΥΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Θέμα: Σχεδιασμός Αναγεννητικών Αποσβεστήρων για ηλεκτρικά ποδήλατα παντός εδάφους

    Title: Design of a Regenerative Shock Absorber for electric mountain bikes

    Εξεταστική Επιτροπή

    • ΑΛΕΥΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, Επίκουρος Καθηγητής (επιβλέπων)
    • ΚΑΖΑΣΙΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ-ΜΑΡΙΟΣ, Επίκουρος Καθηγητής
    • ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Καθηγητής

    Περίληψη

    Η διπλωματική εργασία αυτή θα επικεντρωθεί στη μελέτη, το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός regenerative shock absorber για χρήση σε enduro e-bicycle. Αρχικά, θα γίνει θεωρητική ανάλυση των συστημάτων ανάκτησης ενέργειας από την ανάρτηση και προσομοίωση της λειτουργίας του συστήματος, ώστε να εκτιμηθεί η θεωρητική απόδοση του αποσβεστήρα. Στη συνέχεια, το αναγενηητικό συστήμα θα σχεδιασθέι με χρήση κατάλληλου λογισμικού CAD και θα κατασκευασθεί ένα πειραματικό προτώτυπο. Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής, ο αποσβεστήρας θα τοποτεθτηθεί σε σασί τυποικού ποδηλάτου και θα πραγματοποιηθούν μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες οδήγηγσης για τη συλλογή δεδομένων, τα οποία θα συγκριθούν με τα θεωρητικά αποτελέσματα, ώστε να αξιολογηθεί η απόδοση του συστήματος στην πράξη.

    Abstract

    This thesis will focus on the study, design and fabrication of a regenerative shock absorber for use in an enduro e-bicycle. Initially, a theoretical analysis of suspension energy recovery systems and simulation of the system operation will be performed to evaluate the theoretical performance of the damper. Then, the regenerative system will be designed using appropriate CAD software and an experimental prototype will be built. After completion of the construction, the damper will be placed on a standard bicycle chassis and measurements will be made under real driving conditions to collect data, which will be compared with the theoretical results in order to evaluate the performance of the system in practice.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012