Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Σχολή ΜΠΔ
Αναγνώσεις: 141 / Συνδρομές: 0

  • Συντάχθηκε 08-10-2025 10:35 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 08/10/2025 16:00
    Λήξη: 08/10/2025 17:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

     

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου 2025, 16:00
    https://tuc-gr.zoom.us/j/96551231842?pwd=c3eGPaWeIaFPcHoDNgHVsFxLmQSwE5.1

    Ονοματεπώνυμο: ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Θέμα: Έλεγχος αυτοισορροπούμενου δικύκλου με χρήση ευφυών μεθοδολογιών

    Title: Control of a self-balancing two-wheeled vehicle using computational intelligence methodologies

    Εξεταστική Επιτροπή

    • ΔΟΪΤΣΙΔΗΣ ΕΛΕΥΘEΡΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής (επιβλέπων)
    • ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ, ΕΔΙΠ
    • ΙΨΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής

    Περίληψη

    Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη και τον έλεγχο ενός αυτοισορροπούμενου δικύκλου. Σκοπός είναι η δημιουργία ενός συστήματος ικανού να διατηρεί τη σταθερότητά του, σε διαφορετικές συνθήκες (με ή χωρίς την επίδραση εξωτερικών διαταραχών). Για τον έλεγχο του συστήματος θα αξιοποιηθούν κλασσικές προσεγγίσεις βασισμένες σε δεδομένα αισθητηρίων και θα συγκριθούν με ελεγκτές που έχουν αναπτυχθεί με εργαλεία υπολογιστικής νοημοσύνης. Για την πειραματική ταυτοποίηση θα χρησιμοποιηθεί μια πειραματική διάταξη μικρής κλίμακας.

    Abstract

    This thesis focuses on the development and control of a self-balancing two-wheeled vehicle. The primary objective was the design of a system capable of maintaining its stability under different conditions (including but not limited to external disturbances). The objective of this thesis is to develop controlers for the self-balancing two-wheeled vehicle using methodologies from the computational intelligence domain (i.e. neural networks, fuzzy logic etc.) and compare their efficiency with classic control methodologies. For the evaluation of the proposed approach a lab scale prototype will be used.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012