Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, Σχολή ΜΠΔ
Αναγνώσεις: 136 / Συνδρομές: 0

  • Συντάχθηκε 08-10-2025 12:02 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 08/10/2025 20:00
    Λήξη: 08/10/2025 21:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
    Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών

     

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου 2025, 20:00
    https://tuc-gr.zoom.us/j/81671181933?pwd=STRyS2YzVVJUWEYvVEJIZ0xLbzRaZz09

    Ονοματεπώνυμο: ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    Θέμα: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και κατασκευή με βάση τα πρότυπα αυτοκινητοβιομηχανίας AAIAG και VDA: Η περίπτωση ενός συστήματος "infotainment" αυτοκινήτου.

    Title: Design, development and manufacturing based on AAIAG & VDA Automotive standards: A case study for car infotainment systems

    Εξεταστική Επιτροπή

    • ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής (επιβλέπων)
    • ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, Καθηγητής
    • ΠΕΠΠΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Επίκουρος Καθηγητής

    Περίληψη

    Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη μελέτη και εφαρμογή των προτύπων της αυτοκινητοβιομηχανίας AIAG (Automotive Industry Action Group) και VDA (Verband der Automobilindustrie) στο πλαίσιο σχεδίασης και παραγωγής ενός σύγχρονου συστήματος infotainment για οχήματα. Αρχικά, πραγματοποιείται ανάλυση κινδύνων σχεδίασης μέσω DFMEA (Design Failure Mode and Effects Analysis), με σκοπό την πρόβλεψη πιθανών αστοχιών πριν την υλοποίηση του προϊόντος. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε κρίσιμα σενάρια λειτουργικής αποτυχίας, όπως π.χ. το να σβήσει η οθόνη κατά την οδήγηση, αστοχίες αφής ή βλάβες στην επικοινωνία του συστήματος με άλλα υποσυστήματα του οχήματος. Στη συνέχεια, ακολουθεί η ανάλυση κινδύνων διαδικασίας μέσω PFMEA (Process Failure Mode and Effects Analysis), για τον εντοπισμό σφαλμάτων που ενδέχεται να προκύψουν στα στάδια παραγωγής: παραλαβή υλικών, αποθήκευση, προετοιμασία εντολής παραγωγής, συναρμολόγηση, ηλεκτρικές δοκιμές, τελικός ποιοτικός έλεγχος και αποστολή. Καταγράφονται ενδεικτικά αιτίες αποτυχίας όπως υγρασία στην αποθήκη, ελλιπής εφαρμογή κόλλας, λανθασμένη ροπή βιδώματος και μη ανίχνευση ελαττωμάτων πριν την αποστολή στον πελάτη. Η εργασία ολοκληρώνεται με τη σύνταξη του TPS (Technical Product Specification), όπου τεκμηριώνεται η τεχνική συμμόρφωση του προϊόντος με τις απαιτήσεις του πελάτη και τα προβλεπόμενα πρότυπα. Η αξιολόγηση αυτή ενισχύεται μέσω δοκιμών και πειραμάτων που πραγματοποιούνται σε πρωτότυπο σύστημα, επιβεβαιώνοντας την ορθή λειτουργία των κρίσιμων χαρακτηριστικών του infotainment συστήματος. Η εργασία αυτή αναδεικνύει τη σημασία της ολιστικής προσέγγισης κατά την σχεδίαση ενός προϊόντος στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπου η πρόληψη σφαλμάτων σε επίπεδο σχεδίασης και παραγωγής συνδυάζεται με σαφή τεκμηρίωση και πειραματική επαλήθευση.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012