Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

Νέα / Ανακοινώσεις / Συζητήσεις

Παρουσίαση μεταπτυχιακής εργασίας κ. ΚΑΤΣΙΩΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ, Σχολή ΜΠΔ
Αναγνώσεις: 91 / Συνδρομές: 0

  • Συντάχθηκε 30-10-2025 17:23 Πληροφορίες σύνταξης

    Ενημερώθηκε: -

    Τόπος:
    Σύνδεσμος τηλεδιάσκεψης
    Έναρξη: 06/11/2025 18:00
    Λήξη: 06/11/2025 19:00

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
    Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
    Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
    Διοίκηση Επιχειρήσεων

     

    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2025, 18:00
    https://tuc-gr.zoom.us/j/94846171311?pwd=78Pmw5nomLsKmh7PW0M9t9ijPUtbNa.1

    Ονοματεπώνυμο: ΚΑΤΣΙΩΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Θέμα: ‘Η χρήση της Τέχνης στις στρατηγικές Μάρκετινγκ για την ενδυνάμωση της Εταιρικής Κουλτούρας και του Ανθρώπινου Δυναμικού’

    Title: ‘The Use of Art in Marketing Strategies for Enhancing Corporate Culture and Human Resources’

    Εξεταστική Επιτροπή

    • ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, Καθηγητής (επιβλέπων)
    • ΤΣΑΦΑΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, Αναπληρωτής Καθηγητής
    • ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΘΩΜΑΣ, Καθηγητής

    Περίληψη

    Γενική Περιγραφή: Στη παρούσα ερευνητική εργασία εξετάζεται το πώς η μοντέρνα τέχνη μπορεί να αξιοποιηθεί στρατηγικά στις δράσεις μάρκετινγκ ώστε να ενισχύσει την εταιρική κουλτούρα αλλά και να εμπνεύσει το ανθρώπινο δυναμικό. Ειδικότερα, αναλύεται πώς η αισθητική, η δημιουργική σκέψη και οι καλλιτεχνικές εκφράσεις μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία των εργαζομένων, να αυξήσουν τη δημιουργικότητα και να ενισχύσουν τόσο την εσωτερική όσο και την εξωτερική εικόνα της εταιρείας, δημιουργώντας έτσι ισχυρή εταιρική ταυτότητα και προωθώντας μια πιο αποδοτική και καινοτόμο κουλτούρα. Στόχοι: Ο κύριος στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους η τέχνη μπορεί να αξιοποιηθεί στρατηγικά στις εταιρείες, όχι μόνο για να προωθηθεί η δημόσια εικόνα τους, αλλά και για να επηρεάσει θετικά την εσωτερική κουλτούρα και τους εργαζομένους. Αναλύεται πώς η τέχνη μπορεί να αυξήσει τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία αλλά και τη συνολική απόδοση της ομάδας μιας εταιρείας. Η σπουδαιότητα της έρευνας έγκειται στη σύνδεση της τέχνης με τις σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ και διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, προσφέροντας μια διαφορετική οπτική για τη χρήση της στον επιχειρηματικό κόσμο. Τα αποτελέσματα της μελέτης μπορεί να ενδιαφέρουν CEO επιχειρήσεων, καθώς και τα τμήματα Μάρκετινγκ και Ανθρώπινου Δυναμικού, τα οποία επιδιώκουν να βελτιώσουν την εταιρική εικόνα και την ευημερία των εργαζομένων τους, συμβάλλοντας έτσι σε μια πιο δυναμική και παραγωγική εταιρική κουλτούρα. Μεθοδολογία: Η μεθοδολογία που θα ακολουθηθεί θα είναι ποιοτική και θα αναλυθούν δευτερογενείς πηγές, όπως επιστημονικές έρευνες, άρθρα και μελέτες περίπτωσης, χρησιμοποιώντας βάσεις δεδομένων και ανάλογες ερευνητικές εργασίες Ενδεικτικά ερωτήματα μέσω των οποίων επιδιώκεται η ικανοποίηση των στόχων της εργασίας είναι: ▪ Πώς μπορούν οι καλλιτεχνικές και δημιουργικές πρωτοβουλίες να υποστηρίξουν την εσωτερική επικοινωνία και συνεργασία; ▪ Πώς μπορεί η τέχνη να εφαρμοστεί στρατηγικά για να ενισχύσει την εταιρική ταυτότητα και τη φήμη της επιχείρησης; ▪ Πώς μπορεί η τέχνη να χρησιμοποιηθεί σε στρατηγικές μάρκετινγκ για την προσέλκυση εργαζομένων; Ενδεικτική βιβλιογραφία: 1) PERCEPTION OF CREATIVE IDENTITIES BY ARTISTIC AND NON-ARTISTIC INDIVIDUALS: CONSEQUENCES FOR MANAGEMENT,Michał SZOSTAK, 2021 2) Kotler, P., & Keller, K. L. (2016). Marketing Management. Pearson. 3) P. Rockeny Joyce, Franklin John Selvaraj, Geetha Manoharan, C. Priya, R. Vijayalakshmi (2024). To Study The Role Of Marketing In Human Resource Management. Migration Letters 21(S2):1191-1196 4) Hatch, M. J., & Schultz, M. (2001). Are the strategic stars aligned for your corporate brand?. Harvard Business Review. 5) Denise Sumpf, Changing the Perception of Managers with Art, European Business School. Αναμενόμενα αποτελέσματα: Αναμένεται ότι τα αποτελέσματα θα δείξουν πως η τέχνη μπορεί να έχει βαθύ αντίκτυπο στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας και στη βελτίωση της δημιουργικότητας και του ομαδικού πνεύματος των εργαζομένων. Η έρευνα επικεντρώνεται αποκλειστικά στην ανάλυση των επιλεγμένων δεδομένων και την εξαγωγή συμπερασμάτων με βάση τα ερευνητικά ερωτήματα. Τα αποτελέσματα ίσως ενδιαφέρουν CEO και τα τμήματα Marketing και Human Resources. Η δυνατότητα να προσελκυσθούν και να διατηρηθούν εργαζόμενοι με τη συμβολή της τέχνης θα μπορούσε να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ενισχύοντας τη θέση των επιχειρήσεων στην αγορά.



© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012