Έμβλημα Πολυτεχνείου Κρήτης
Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Facebook  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Instagram  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Twitter  Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο YouTube   Το Πολυτεχνείο Κρήτης στο Linkedin

26
Σεπ

Παρουσίαση διπλωματικής εργασιας κ. Δούκα Χαράλαμπου, Σχολή ΜΠΔ
Κατηγορία: Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας   ΜΠΔ  
Τοποθεσία
Ώρα26/09/2023 10:00 - 11:00

Περιγραφή:

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 

Ονοματεπώνυμο: Δούκας Χαράλαμπος

Αριθμός Μητρώου: 2014010101

 

 

Θέμα

Τίτλος στα Ελληνικά: Ανάλυση ικανοποίησης πελατών στις Leisure Airlines με χρήση διαδικτυακών αξιολογήσεων.

Τίτλος στα Αγγλικά:Analysis of customer satisfaction in Leisure Airlines using online reviews.

 

Εξεταστική Επιτροπή:

Επιβλέπων: Τσαφαράκης Στέλιος, Καθηγητής

Πρώτο Μέλος: Δούμπος Μιχάλης, Καθηγητής

Δεύτερο Μέλος: Κρασαδάκη Ευαγγελία, ΕΔΙΠ

 

 

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εύρεση ικανών και αναγκαίων συνθηκών για την ικανοποίηση των επιβατών οκτώ Leisure αεροπορικών εταιρειών (Air Transat, Condor Airlines, Corsair, Edelweiss Air, Helvetic, Sun Express, Tui Airways, Tuifly), μέσω της μεθόδου ποιοτικής συγκριτικής ανάλυσης με την χρήση ασαφών συνόλων (fs/QCA) και της μεθόδου ανάλυσης απαραίτητων συνθηκών (NCA). Τα δεδομένα που πρόκειται να αναλυθούν προέρχονται από έρευνα ικανοποίησης της εταιρίας Skytrax. Τόσο η fs/QCA, όσο και η NCA χρησιμοποιούνται για την ποιοτική ανάλυση δεδομένων. H NCA επικεντρώνεται στην αναγνώριση των απαραίτητων συνθηκών για ένα δεδομένο αποτέλεσμα, ενώ η fs/QCA στοχεύει στην αναγνώριση συνδυασμών που είναι επαρκείς για ένα αποτέλεσμα. Η NCA αναλύει την παρουσία ή απουσία απαραίτητων συνθηκών για ένα αποτέλεσμα, ενώ η fs/QCA αξιολογεί το βαθμό συμμετοχής των περιπτώσεων

 

Ημερομηνία Εξέτασης

 

Ημέρα/Μήνας/Έτος: Τρίτη, 26/09/2023

Ώρα: 10:00

 

Χώρος Εξέτασης

Η παρουσίαση θα γίνει με τηλεδιάσκεψη : https://tuc-gr.zoom.us/j/84376874961?pwd=WTVEY1RZQ

© Πολυτεχνείο Κρήτης 2012