01
Μαρ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ,ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration ΜΒΑ
Ονοματεπώνυμο: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΛΩΡΑΚΗΣ………………………
Αριθμός Μητρώου: 2019019030
Τίτλος στα Ελληνικά: ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΥ:
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟ
Τίτλος στα Αγγλικά: ANALYSIS AND EVALUATION OF ENOTOURISM SERVICES: THE CASE OF VISITS TO A LOCAL WINERY
Εξεταστική Επιτροπή:
Επιβλέπων: … Μιχαήλ Δούμπος, Καθηγητής ………………
Πρώτο Μέλος: Στέλιος Τσαφαράκης, Αναπληρωτής Καθηγητής …
Δεύτερο Μέλος: Δρ. Ευαγγελία. Κρασαδάκη, Μέλος ΕΔΙΠ …
Περίληψη
Περίληψη της εργασίας στα Ελληνικά: Ο οινοτουρισμός τα τελευταία χρόνια αποτελεί μία από τις αναδυόμενες μορφές τουρισμού που προσελκύει ολοένα και περισσότερους τουρίστες ενώ ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις επενδύουν σε αυτόν.
Ο οινοτουρισμός συνδέει τις δραστηριότητες της καλλιέργειας των αμπελιών, παραγωγής οίνου καθώς και τις τουριστικές δραστηριότητες σε ένα μίγμα που καλύπτει τις ανάγκες των οινοτουριστών για ψυχαγωγία, εκπαίδευση αλλά και γνώση.
Οι δυνατότητες επίσκεψης και ξενάγησης σε οινοποιεία αποτελεί ένα βασικό κομμάτι του οινοτουρισμού, ο οποίος είναι μια δημοφιλής μορφή εναλλακτικού τουρισμού που δίνει σημαντική προστιθέμενη αξία στον τουριστικό κλάδο. Αποφέρει εισόδημα στις επιχειρήσεις του κλάδου και ταυτόχρονα αποτελεί ένα μέσο προώθησης των παραγόμενων οίνων αυξάνοντας την δημοτικότητά τους καθώς και τις πωλήσεις τους.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, θα εξεταστεί και θα γίνει ανάλυση της υπηρεσίας που αφορά την οργανωμένη επίσκεψη σε ένα τοπικό οινοποιείο. Πιο συγκεκριμένα, θα αναλυθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της προσφερόμενης υπηρεσίας, ενώ η ανάλυσή της θα πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια του μοντέλου SERVQUAL. Επίσης, θα παρουσιαστεί θα παρουσιαστεί ο τρόπος διαχείριση της
υπηρεσίας που προσφέρει το οινοποιείο και θα γίνει η αξιολόγησή της με χρήση ενός εξειδικευμένου ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα θα περιλαμβάνουν την εκτίμηση της διαφοράς (χασμάτων) ανάμεσα στις αντιλαμβανόμενες και τις προσδοκώμενες υπηρεσίες με βάση τις απόψεις των πελατών.
Περίληψη της εργασίας στα Αγγλικά: In recent years, wine tourism is one of the emerging forms of tourism that attracts more and more tourists and more and more businesses are investing in it.
Wine tourism combines the activities of vine cultivation, wine production and tourism activities in a mixture that meets the needs of wine tourists for entertainment, education and knowledge.
Opportunities to visit and tour wineries are a key part of wine tourism, which is a popular form of alternative tourism that adds significant value to the tourism sector. It generates an income for businesses in the sector and is also a means of promoting the wines produced, increasing their popularity and sales.
In this thesis, the service of organized visit to a local winery will be examined and analyzed. More specifically, the main characteristics of the offered service will be analyzed and its analysis will be carried out with the help of the SERVQUAL model. Also, the way of managing the service offered by the winery will be presented and its evaluation will be carried out using a specialized questionnaire. The results will include the estimation of the difference (gaps) between the perceived and expected services based on the customers' opinions.
Ημερομηνία Εξέτασης
Ημέρα/Μήνας/Έτος: ……01 / 03 / 2024 ………
Ώρα: ………11:00……………………
Χώρος Εξέτασης
ZOOM https://tuc-gr.zoom.us/j/4267228881?pwd=SFNJdUFOR2ZTQjFKTlF3RkFKeFlwQT09